Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies saa lähteä kesken tyttärensä joulujuhlan jos lapsenvahti ei pärjää vauvan kanssa.

Vierailija
17.12.2009 |

Anoppi hoitaa vauvaa, minä menen omiin pikkujouluihini ja isä menee isomman lapsen kanssa tytärpuoleni joulujuhlaan.

Anopin on mulle ihan turha soittaa kesken pikkujoulujen jos vauvan hätä ei vaadi ambulanssia paikalle.

Soittakoot pojalleen, se on ihan mummolan vieressä tyttärensä koulun joulujuhlassa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

bannit av:lta.

Kerätkää kolehti ja laittakaa mulle pari lahjakorttia kirjekuoressa. Tilille ei rahoja kannata laittaa kun sossu laskee ne keväällä tuloksi kun haen toimeentulotukea.

Vierailija
2/25 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulle pitänyt olla ihan sama vaikka se kuolis? Vai menitkö jo solmuun provoissasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole muuten enää bannia ukkon ip-osoitteessakaan. Tää sen kone on vaan niin paska etten viitsi kirjoitella kuin vasta huomenna kun otan oman kannettavan mukaan. ap

anoppi ei soitellut, pikkujoulut oli kivat ja niin poispäin.

Vierailija
4/25 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan hoito ja isukki sai hoitaa enimmäkseen. Lopetin imetyksenkin kun en halunnut olla kiinni vaivassa.

Mutta nyt otan sidukan ja kehittelen hyvät provot huomiseksi kun ei ole enää BANNIA!!

Vierailija
5/25 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:han ei suinkaan ole koskaan imettänyt. Nyt meni provolta kyllä pohja lopullisesti.

Vierailija
6/25 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tietää tyypin muista ympyröistä.

Vierailija
7/25 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit en enää viitsinyt kun jälkivuodon loputtua tuli kiire kylille. ap olen siis kaksi kertaa synnyttänyt MIES

Vierailija
8/25 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä vihaan äitipuolia. Jostain syystä kaikki kusipäitä eukkoja.

Vierailija
9/25 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pk:n juhliin, niin ihan turha haukkua äitipuolta joka sentäs antaa isukin sinne juhlaan mennä vaikka alunperin sovittiin että äitipuolella on lapsivapaailta sinä iltana.

Bioäiti juhliin vaikka kantamalla.

Vierailija
10/25 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä vihaan äitipuolia. Jostain syystä kaikki kusipäitä eukkoja.

Vierailija
11/25 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytön bioäiti, siinä on tyttärelle juhlan aihetta ihan tarpeeksi. Eikä äitinsä olis vieläkään niihin juhliin mennyt, mutta sen lapsi uudesta suhteesta on saman koulun 1. luokalla.

Ja isukki lähtee kesken juhlan, minä en edes vastaa anopin puheluun.

Vierailija
12/25 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isukki on pilannut multa jo yhdet pikkujoulut kun ei vastannut äitinsä puheluun kesken soittotreenien ja mun piti mennä kesken pikkujoulujen kotiin ihan turhan takia kun vaivalla ei ollut oikeasti edes mitään hätänä.

Kusipää anoppi vaan halus pilata mun pikkujoulut. Tänä iltana anopin on turha mulle soitella.

Vierailija
13/25 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla autollaan ja minä taas olen 7km päässä ja liikun linja-autolla, joka menee tunnin välein. Eli kumpi ehtii ennemmin hätiin, minä vai isukki?

Vierailija
14/25 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko muille sellainen olo, että ap oikeastaan toivoo, että anoppi ei pärjää ja yrittää ensin soittaa hänelle ja sitten vasta isälle?

Vierailija
15/25 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS se anoppi ottaakin ja pärjää vauvan kanssa.

Vierailija
16/25 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan sinne joulujuhlaan?

Vierailija
17/25 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko muille sellainen olo, että ap oikeastaan toivoo, että anoppi ei pärjää ja yrittää ensin soittaa hänelle ja sitten vasta isälle?

Mutta tietty nautin siitä että saan sanoa anopille että soittaa pojalleen, mulla on muita kiireitä.

Ja jos anoppi soittaa mulle 19:10, menee seuraava linja-auto heille vasta klo 20:05 ja taksia en vauvan uni-itkun tai ilmavaivojen takia ala maksamaan. Anoppi soittakoot ambulanssin jos ei vauvaa osaa hoitaa.

ja alunperin isän piti hoitaa myös vauva, mutta oli mennyt sopimaan että menee joulujuhlaan vaikka oli sovittu aikaisemmin että minä menen pikkujouluihin.

Ja jos miehen ex ilmoittaa maanantaina että joulujuhla on torstaina, niin ei ole mun ongelma jos isukki ei sinne pääse.

Vierailija
18/25 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oletteko te vastaajatkin kaikki provoja?

Vierailija
19/25 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan sinne joulujuhlaan?

Vierailija
20/25 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran näiden asioiden takia soittelee.

vauvan uni-itkun tai ilmavaivojen