Mies saa lähteä kesken tyttärensä joulujuhlan jos lapsenvahti ei pärjää vauvan kanssa.
Anoppi hoitaa vauvaa, minä menen omiin pikkujouluihini ja isä menee isomman lapsen kanssa tytärpuoleni joulujuhlaan.
Anopin on mulle ihan turha soittaa kesken pikkujoulujen jos vauvan hätä ei vaadi ambulanssia paikalle.
Soittakoot pojalleen, se on ihan mummolan vieressä tyttärensä koulun joulujuhlassa.
Kommentit (25)
juhlimaan, kunhan maksaa sitten kaikki vauvan lääkärikulut ja jää itse töistä pois hoitamaan sairasta lastaan vaikka minä vanhempainvapaalla olenkin.
ota jo suunta sossuun niin järjestyy. Sun kitinää ei todellakaan enää jaksa katsella. Sä olet palstan ylivoimaisesti ärsyttävin ämmä.
Sun on jo aika kehittää provoasi. Tee nyt liike eteenpäin ja "luovuta" lapset sossulle. Sä mokasit sen isälle muuton, taisi unohtua että tuli sellaista kirjoitettua. Tarkuutta, porvoon mamma.
Kerätkää kolehti ja laittakaa mulle pari lahjakorttia kirjekuoressa. Tilille ei rahoja kannata laittaa kun sossu laskee ne keväällä tuloksi kun haen toimeentulotukea.
"No ei 4kk ikäinen viihdy joulujuhlassa ja se pilaa kaikkien juhlan "
Vähän yritystä peliin niin kyllä se siellä viihtyy. Ei ne juhlat kauaa kuitenkaan kestä.
Meidän 3kk on viihtynyt oikein hyvin.