Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halvat pikkuhousut

Vierailija
17.12.2009 |

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että kuinka moni mamma ostaa pikkujouluja varten uudet edulliset pikkuhousut? Mun mamma sanoi, että osti sellaiset, jos sattuu menemään rikki, mutta ryyppäättekö te tosiaan niin hurjasti, että siinä pikkuhousutkin hajoavat?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlia varten, ne kun hajoavat niin helposti. Mutta että pikkuhousut, oh my GOD ;)!!!

Vierailija
2/16 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista seksyä syntistä pitsimateriaalia, mitä sinulle ei esitellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanos vaan ostaneensa juhliin "parit tollaset halvat pikkarit". Ja muahan tietty alko heti kiinnosta miksei laittanut kaapissa olevia seksympiä, ni siihen heitti spontaanisti "jos ne menee rikki".... Et pakkohan sit oli ihmetellä "miten ne muka rikkoontuis?", johon tää nopeesti, "no sit ku tuun sieltä kotiin".

Nooh, viimeiseen 10 vuoteen oo tältä ainakaan pikkareita rikkonut, et kait tää sit oletti mun käyvän illalla jotenkin erityisen kuumana, jotta näki tuollaisen riskin niin selvänä näteissä simmuissaan.

Juu, ymmärrän kyllä, et ku vaimo lähtee liian harvoin juhliin, ni pitää sit varautua jopa pikkuhousujen hajoamiseenkin. Toisaalta kyllähän niitä pikkareita saattaa hajota kauppareissujenkin yhteydessä, jotta niille toisillekin löytynee varmasti vielä käyttöä.

Vierailija
4/16 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sinä päivänä kun mun mies alkaa kutsua mua mammaks, niin mä puren sitä käteen :)

Vierailija
5/16 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hokasin myös miksi vaimo ajatteli pöksyjen hajoavan, kyseesä kun ei ollutkaan ap:n 96v mamma.

Varo vaan tauno voivat pikkarit hajota vaimolta jo ENNEN kotiin tuloa ja vaikka ei rajusti ryyppäisikään. Varsinkin kun kutsut mammaksi.

Vierailija
6/16 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa mamma vaihtaa pöksyt vieraiden mahlojen jälkeen ;) Meinaan vaan, jos jotain jää valumaan.

Vierailija
7/16 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sinä päivänä kun mun mies alkaa kutsua mua mammaks, niin mä puren sitä käteen :)

mammoiksihan te tällää itetänne tituleeraatte, joten aattelin kirjoittaa "maassa maan tavalla". Ja saakos tällä palstalla ees kutsua ketään hutsuksi? :)

Vierailija
8/16 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa mamma vaihtaa pöksyt vieraiden mahlojen jälkeen ;) Meinaan vaan, jos jotain jää valumaan.

...se siellä? Vaihtoehtohan se tuokin, mutta silloin messissä olisi laatikollinen terveyssiteitä ja nuukana ihmisenä tämä kyllä kiikuttaisi pikkarit jollain keinolla pesuun. Että, kyllä edelleen uskon niiden hajoavan, ja sehän nuukaa ihmistä tuollaisessa tilanteessa harmittaa.

Vierailija
9/16 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä hokasin mamma olikin tämän taunon vaimo!

Ei kyllä pitäisi haukkua toisia "taunoksi", jos itellä kestää pari päivää "hoksata". ;-)

Vierailija
10/16 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä hokasin mamma olikin tämän taunon vaimo!

Ei kyllä pitäisi haukkua toisia "taunoksi", jos itellä kestää pari päivää "hoksata". ;-)

outoa on jos juhlissa pikkarit repeää sillon kyllä on jotai juttuu menossa jonkun kanssa ei ne housut iteksee hajoo

Vierailija
11/16 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi ostaneensa halvat pikkuhousut, jos menevät illan aikana rikki. Muija on tietty vaatteiden suhteen aika nuuka, mutta eikö tuo tuollainen ole vähän liikaa? Ei kait niitä sentään niin usein hajoa? Ainakin ite oon tullut joka kerta pippaloista kotiin kalsarit ehjinä.

Vierailija
12/16 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uskallat vielä päästää pippaloihin?

Vierailija
13/16 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun tästä jutusta on jo jokunen vuosi aikaa. Tuli vaan mieleen heitää tämä räppi tänne, kun näillä palstoilla satuin vierailemaan ja tuollainen pieni lause tulee aina mieleen näin pikkujoulujen aikaan. Nooh, tuskin vaimo edes huomasi pientä lipsahdustaan, joten näillä tiedoilla mennään.

Vierailija
14/16 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alushousuja hanki. Entisillä menen ja eivät ole etes hajonneet.

Vierailija
15/16 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamala kiirus...pissalle, niin ymmärtäähän sen ;-)

Vierailija
16/16 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan uudet alusvaatteet mutta en sen takia että menisivät rikki :) vaan että olisin seksikäs myös vaatteiden alla, jos sattus lykästää juhlissa ..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi