Mikä minulla on?
Onko kellään ollut samanlaista. Kuukautisten pitäisi alkaa vasta lauantaina. Ollut jo yli viikko vatsa kipeä, sellaista kuukautiskivun oloista. Viikko ollut paha olo ja tänäänkin tosi kuvottava olo. Tein eilen ja tänään raskautestin,joka oli negtiivinen. Tosi inhottava olo. Voisiko olla niin, ettei raskaus vielä näkyisi testissä vaikka niin olisi? Imetän vielä edellistä.
Kommentit (5)
Voisikohan tämä liittyä sitten imetykseen. Oliko sinulla myös vatsa kipeä kuukautiskipujen lailla? Mulla siis myös sellaista kipua aika kovanakin. Nivusetkin jotenkin jomottaa...aika ihmeellistä.
jolloin on tuollaisia ap:n kuvaamia oireita. Jälkikäteen olen huomannut, että niinä päivinä vauva on syönyt vähemmän rintamaitoa kuin normaalisti. Kyseessä 8kk vauva, joka kyllä syö edelleen päivittäin rintaa, mutta toisina päivinä enemmän, toisina vähemmän. Niinä "vähemmän"-päivinä on tosi ällö olo koko ajan, särkee selkää ja vatsaa, tuntuu kuin menkat olisi tulossa. Heti seuraavan "enemmän"-päivän yhteydessä jäävät oireet pois.
Kuulostaa että samanlaista oireilua löytyy. Vahinko etten olekaan raskaana, mutta luulen että liittyy tähän imetykseen. Mullakin nimittäin selkäkin kipeä. Oireet sellaiset kuin kai raskaudessakin voi olla mutta ei ainakaan testi niin sanonut...tosin aika varhaista tehdä testi, mutta luulisi näkyvän jo ennen kuukatisten alkuakin.
voihan se olla, että se raskaushormonin määrä (mikä sen nimi olikaan) on vielä niin alhainen, ettei testi havaitse sitä, mutta sun kroppasi vain silti reagoi siihen jo. Mulla alkoi kuopuksen raskaudessa oireilut jo paljon ennen kuin kuukautiset oli myöhässäkään, ja eka testi oli negatiivinen. Uuden testin tajusin tehdä vasta, kun laattasin viikon verran mieheni isän luona kyläilemässä ollessamme, ja pikkukaupunki kun on, tuntemattomatkin kyselivät vastaan tullessaan, että joko meille odotellaan pikkusisarusta...
Jos oireet jatkuu, ja kuukautisia ei näy eikä kuulu, tee uusi testi.
- kolmas vai neljäs, jolla on ne "enemmän" "vähemmän" -päivät :D
mutta mulla oli todella huono olo kuukauden, kun lopettelin imetystä.