Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4-vuotiaan tauottoman kiukuttelun vaihe, kuuluuko ikään!?

Vierailija
16.12.2009 |

Reipas ja omatoiminen kolmevuotias on muuttunut vauvamaisesti kitiseväksi nelivuotiaaksi, tytöllä on koko ajan kaikki huonosti tai kaikki ärsyttää. Sotkee yhtäkkiä tahallaan pienemmän leikit tai kaataa mehulasin sohvalle, juoksee karkuun eikä suostu enää pyytämään anteeksi. Tekoitku ja "en jaksa kävellä, haluu syliin" ja "en osaa ite" valitus on joinakin päivinä ihan tauotonta. Milloin tämä vaihe loppuu?!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meill kohta 4v. on ihan samanlainen. Tosi kamalaa kuunella jatkuvaa kitinää ja vinkunaa joka asiasta. En enää suostu ymmärtämään mitä lapsi sanoo jos ei osaa puhua kunnolla kitisemättä. Ei tunnu kyllä auttavan....

Vierailija
2/4 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä alkoi 3 v ja loppui 6 v.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti jos on itse väsynyt niin jatkuva tekoitku ja maahan makaamaan heittäytyminen koettelee hermoja, olen kokeillut myös toista neuvoa; huomioimatta jättämistä. Hassua kun sama lapsi vielä 3,5 vuotiaana halusi innoissaan tehdä kaiken itse ja nyt yhtäkkiä haluaisi että äiti tekee kaiken lapsen puolesta. ap

En enää suostu ymmärtämään mitä lapsi sanoo jos ei osaa puhua kunnolla kitisemättä. Ei tunnu kyllä auttavan....

Vierailija
4/4 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väkinä-kausi alkoi tossa puolisen vuotta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan