Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen lapsenne päästitte yksin ulos

Vierailija
16.12.2009 |

omaan pihaan? Asutteko kerros-, rivi- vai ok-talossa? Asutteko maalla vai kaupungissa?

Meillä 4 vuotias. Asutaan kerrostalossa. En uskalla päästää yksin ulos. Ja kaupungissa asutaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä omakoti, ei keskustassa. piha ei ole tien vieressä ja tiekään ei ole mikään vilkasliikenteinen. ikkunasta näkee koko ajan pihalle. lapsilla selvät säännöt, mutta tärkeintä pihan sijainti ja näkökontakti, mun mielestä.

Vierailija
2/6 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ulkomailla, 13 v saa liikkua yksin valosalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla pihalla olen antanut 3v:n olla hetken yksin esim. jos tullaan jostain ja lapsi jää pihalle hiekkalaatikolle olen antanut tehdä pari kakkua yksin ja sitten sisälle. 5v saa mennä yksin omalle pihalle niin, että näen ikkunasta koko ajan.

Vierailija
4/6 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalo kaupungissa metsän reunalla.

Isompi sai jäädä yksinään 5-vuotiaasta, mutta eipä tuo 10 -15 minuuttia kauempaa ole yksin koskaan viihtynyt. Isomman 8v kaverin kanssa kyllä olen kesällä antanut olla tunnin parikin "yksin" molempien 4,5v ja 5,5v keinumassa ja hiekkiksellä, itse puuhastellut puutarhassa omiani tai sisällä ruokaa ja siivousta tms, eli en aktiivisesti ole vahtimassa ollut haukkana.

Vierailija
5/6 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v. aloitettiin yksinulkoilu. Rivitalo, järvi vieressä, mutta pakko vaan opetella elämään sen järven kanssa.

Vierailija
6/6 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin silloin kerrostalossa ja meidän ikkunat ei olleet pihalle päin.

Poika oli nelivuotias, asuttiin rivitalossa ja piha oli suojaisa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan