Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hitossa 14.v tyttö kiusaa koko ajan pikkuveljeä ???

Vierailija
16.12.2009 |

siis koko ajan nälvii, kiusaa, tökkii sormella, ei koskaan annna pikkuveljen (11 v) sanoa omaa mielipidettään. Haukkuu ja ilkeilee siis koko ajan. Haukkuu lellipennuksi vaikka ei todellakaan ole.

Toistaalta tiedän että tykkää tosi paljon, pelkää aina että pikkuveljelle tapahtuu jotain pahaa. Esim vittuili veljelleen että sinun pitää heti mennä sikapiikille kun olet niin laiha ja heikko ja huonokuntoinen nörtti... minulle sanoi että pelkää että veli sairastuu vakavasti.

Silti rasittaa tuo jatkuva piikittely ja mollaaminen

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät halua myöntää pitävänsä pikkuveljestä ja siksi kiusaavat

Vierailija
2/6 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänitä/video sitä nälvintää salaa vaikka puhelimellasi ja anna tytön kuunnella sitä jälkikäteen. Voi olla hänelle noloa ja voi tyttö tajuta, että on tyhmää olla ilkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

peittää tunteensa naljailuun. meillä ainakin teini rakasata ja huolehtii pikkuveljestään ehkä liikaakin (juuri pelkää että veljelle tapahtuu jotain pahaa) aina muistaa huomioda veljen jos itse saa jotain. Mutta toisaalta "kiusaa" koko ajan

Vierailija
4/6 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat poikia. Ei kai oo ihan normaalia, että noin paljon isompi kiusaa tahallaa pikkuveljeään?

Kyllä se pikkuvelikin osaa kiusata, mutta luulis että 11v ei siihen enää viitsis alentua.

Vierailija
5/6 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 9 v. (tyttö) ja 11 v. (poika) tappelevat/nahistelevat tooosi usein.

Sitten taas perheeseemme kuuluvat myös avomieheni lapset 12 v. (tyttö) ja 15 v. (poika) enkä ole heitä montaa kertaa nähnyt kunnolla edes nahistelemassa.

Monesti mietin, missä olen tehnyt väärin, on niin raastavaa.. ;)

Vierailija
6/6 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tässä asiassa yhtään auttaa, mutta silti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän