Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kun olit raskaana!

Vierailija
16.12.2009 |

mitä teki mieli?

itse söin viikon, tomaatteja, tommaatimehua join, ja tomaatti keittoa söin, ja kerralla 8 appelsiiniä =)

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vispipuuroa ja kylmää maitoa, suklaavanukkaita ja ruisleipää. Alkuraskauden iltapahoinvointiin söin (kesäkuumalla) Amppari-mehujäitä ja jääkaappikylmää vesimelonia.

Vierailija
2/46 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihapiirakoita, makkaraa, hampurilaisia, pihvejä.. you name it. Ja kotimaisia omenoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan koko ajan. En pystynyt keskittymään mihinkään kun panetti... Enkä saanut kuin 2 kertaa kuussa... Muita himoja ei sitten ollutkaan.

Gradun jääminenki jä, ku ei pystyny keskittyyn ku laski minuutteja koska mies tullee töistä ja rivouksia pyöri mielessä.

Paitti että sain kyllä nelisen kertaa viikossa.

Alussa teki mieli kirpeää. Puolivälin jälkeen maistu myös pottumuusi, jota normisti inhoon, ja kalakeitto.

Vierailija
4/46 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan koko ajan. En pystynyt keskittymään mihinkään kun panetti... Enkä saanut kuin 2 kertaa kuussa... Muita himoja ei sitten ollutkaan.

Gradun jääminenki jä, ku ei pystyny keskittyyn ku laski minuutteja koska mies tullee töistä ja rivouksia pyöri mielessä. Paitti että sain kyllä nelisen kertaa viikossa. Alussa teki mieli kirpeää. Puolivälin jälkeen maistu myös pottumuusi, jota normisti inhoon, ja kalakeitto.

Vierailija
5/46 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

i] Gradun jääminenki jä, ku ei pystyny keskittyyn ku laski minuutteja koska mies tullee töistä ja rivouksia pyöri mielessä. Paitti että sain kyllä nelisen kertaa viikossa. Alussa teki mieli kirpeää. Puolivälin jälkeen maistu myös pottumuusi, jota normisti inhoon, ja kalakeitto.

[/quote]

[/quote]

Vierailija
6/46 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun teki mieli pikkukiviä :)

Vierailija
7/46 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun teki mieli pikkukiviä :)

yhden tutun teki mieli multaa =D

Vierailija
8/46 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi tuli? Itselläni aivan samat mieliteot, voisin elää pelkästään rasvaisilla ranskalaisilla, joissa paljon ketsuppia ja suolaa. En vielä tiedä kumpaa tällä kertaa odotan.

Vierailija
9/46 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin niillä, ennen inhosin molempia. Meillä oli jääkaappi täynnä viiliä, sitä oli pakko syödä joka aterialla ja välipalaksi sekä yöllä. Vissiin tarvitsin kalkkia.

Vierailija
10/46 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni iso pullo päivässä. Tavallisesti inhoan limsaa.

Vierailija
11/46 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea epäterveelistä, ranskalaisia, hampurilaisia, suklaata...

Poikien 2 kpl viinirypäleet namm,nam, salaatit, kokolihapihvit ja tummaa leipää

Vierailija
12/46 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hampurilaisia, ranskalaisia ym. keskivaiheilla. Poika tuli.

Tyttöjen kohdalla söin kaikkea kylmää, vispipuuroa, hedelmiä (paitsi banaani inhotti) ja rakastin vehnäsämpylöitä juustolla ja kurkulla höystettynä.

Vierailija
13/46 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni iso pullo päivässä. Tavallisesti inhoan limsaa.

suu vaahdossa.

Vierailija
14/46 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen kohdalla olisin syönyt vain mössöä missä oli nuudelia,tomaattimurskaa,tonnikalaa =( ja kaikki vaan sekasin. nyt lapsi 3 luokalla ja olen muutaman krr maistellut mössöä niin yök... ei kyl enää uppoo.

toisen kohdalla hunajamelonia sitä meni ja paljon, lähihuoltoasema 24h auki oleva otti sitä valikoimiinsa kun mieheni kävi monta krt yöllä kysymässä melonia.

Vierailija
15/46 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muita hedelmiä 4-6 hedelmää meni päivässä

Vierailija
16/46 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin yhden viikonlopun aikaan koko lohen yksinään ja sen jälkeen kuulin, ettei saisi raakaa kalaa syödä. No ihan normaali 13-vuotias on kotona, joten ei kait kalan syönti haitannut.

Minulla oli verenpaineet todella alhaalla 90/50 ja suolaista teki koko ajan mieli ja sitä söinkin ihan hyvällä omalla tunnolla, kun ei turvotustakaan ollut missään vaiheessa.

Vierailija
17/46 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaessa oli ihan järjetön himo feta-salaattiin ja sipseihin. Toista odottaessa vedin patonkia kokonaisen kerralla!:) Tajusin olevani kolmatta kertaa raskaana kun yhtäkkiä huomasin syöväni juustoa älyttömiä määriä. Raskaana kaikkia makea, pullat ja kakut yököttää, ihan pelkkä hajukin.

Vierailija
18/46 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin vain hedelmiä ja jogurttia, varsinkin valmiiksi pakatut kinkut oksettivat ja kaupassa käynti oli ihan jäkyttävää. toinen raskaus meni sen suurempia mielitekoja. kolmannen kohdalla SEKSIÄ!

Vierailija
19/46 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suolaa!!

voi kun olisin saanut suolaa enemmän ja enemmän,vaikka raakana.

Nyt olen rv 27 ja poikaahan nuo lupailivat ;)

Vierailija
20/46 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauksia teillä :-)

Mulla ei ollut mitään poikkeavia mielitekoja, eikä mitään muitakaan "oireita", joista kaikki aina puhuu (paitsi että kesken menneen raskauden aikana voin pahoin...). Normaalia iloisempi toki olin, olihan ne ihania ja ainutlaatuisia juttuja kasvattaa uutta elämää masussa. Nyt kahden lapsen jälkeen en enää saa sitä ihanuutta kokea, nyyh!!!