Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus vienyt alapäästä tunnon? Seksi ei tunnu miltään. :(

Vierailija
15.12.2009 |

Alapää on jotenkin ihan turta ja turvonnut. Paikat ovat niin pehmeät, ettei mieskään oikein tunne mitään. Orgasmia en "jaksa" saada, vaikka yritän.

Olen sitten näköjään poikkeus oppikirjojen odottavaan äitiin, joka elää seksuaalisesti elämänsä antoisinta aikaa ja saa sarjaorgasmeja pelkästä ajatuksesta.

t. tunnoton rv 30

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää koko seksi nykyään..kolmatta odotan enkä muista että näin tunnoton olisin ollut edelliskerroilla!Onneksi tuo mies ei nyt niin hirveästi vonkaakaan..alkuaikoinakin se olin lähinnä minä joka halus melkein jokapäivä..heh

Vierailija
2/6 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katosi tunto (ja halut sen myötä...) melkein heti sen jälkeen kun plussasin esikoisesta, 5v sitten! Ei kiinnosta homma pätkääkään mutta miehen mieliksi suostun n.kerran viikossa. Mä voisin olla kokonaan ilman. Ja tosiaan ennen raskautumista mä olisin tahtonut vaikka joka päivä, pari kertaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huomaathan, että olet jo raskauden loppukolmanneksella, ja harvemmin se seksielämä enää siinä vaiheessa on kovin antoisaa. Päin vastoin usein hankalaa ja juurikin turtaa. Keskiraskaus on yleensä paras aika seksin suhteen.

Vierailija
4/6 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hieman samaa ongelmaa, mutta vaikka tavallisesti en ole p.eppuseksin ystävä, sattuu jne. niin raskausaikana se taas tuntuu jostain syystä tosi hyvältä.

Vierailija
5/6 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole ainoa. Mä olin myös molemmissa raskauksissa ihan tunnoton, orgasmista ei mitään puhettakaan. Enkä muutenkaan elänyt mitään elämäni antoisinta seksielämää, koko touhu ei oikeasti edes kiinnostanut yhtään. Esikoisen raskaudessa pahoinvointi loppui synnytyssalissa, kuopuksen raskaudessa oli rv 16 alkaen väliin helvetillisiäkin liitoskipuja ja kaiken maailman kolotuksia, päälle vielä loppuraskaudesta raskaushepatoosi.

Sen sijaan nyt mä elän ainakin toistaiseksi antoisinta aikaani, siis seksielämän suhteen. Vaikka seksille ei juuri jää aikaa, se ei ole ikinä ennen tuntunut yhtä upealta kuin nyt :)

Vierailija
6/6 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aivan sama juttu että seksi ei tunnu miltään juuri viimeisten kuukausien akana. alapää niin turvoksissa ja tunnoton.

Olen silti antanut miehelle. hän kuulemma nauttii siitä ja hänen mielestään tuntuu erittäin hyvälle.

Olen ollut 5 kertaa raskaana.

Yritä vaan jaksaa. ei se elämä siihen kaadu.

Synnytyksen jälkeen voi olla vielä väsynyt vauvan takia mutta elämä tasoituu jossakin vaiheessa.

Itselläni on alapää vaan tuntoherkistynyt hyvällä tavalla:) entisestään mitä useamman lapsen olen synnyttänyt.

Alapää on jotenkin ihan turta ja turvonnut. Paikat ovat niin pehmeät, ettei mieskään oikein tunne mitään. Orgasmia en "jaksa" saada, vaikka yritän. Olen sitten näköjään poikkeus oppikirjojen odottavaan äitiin, joka elää seksuaalisesti elämänsä antoisinta aikaa ja saa sarjaorgasmeja pelkästä ajatuksesta. t. tunnoton rv 30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän