Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kokemuksia QLAIRA pillereistä?

Vierailija
15.12.2009 |

Kerro kaikki :)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Qlaira-pillereistä aurallisen migreenin. Koskaan aikaisemmin mulla ei ole ollut mitään migreeniin viittaavaa. Näköhäiriöt alkoi heti ekalla kierrolla käytettyäni kyseistä valmistetta. Käytin kuitenkin sinnikkäästi tätä valmistetta 5 kk ja viimeisessä kierrossa aurallisia migreenikohtauksia oli kolmekin päivässä. Lopulta vaihdoin Qlairan Cerazetteen minkä jälkeen yhtään yhtään migreenikohtausta ei ole tullu. Qlaira ei auttanut minulla edes kuukautiskipuihin vaan jouduin syömään Tramalia kamaliin kipuihin. Cerazetten kanssa taas koko kuukautiset jäivät pois ja kivut, ihanaa! 

Vierailija
22/30 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitan pian kolmannen levyn ja tähän asti on sujunut loistavasti, kuukautiset tulivat niin huomaamattomasti etten tuntenut mitään ja ennen olen kärsinyt valtavista kk-kivuista. Mielialat ei ole heilahdelleet ja halutkin on tallelle. Migreenistä ennen kärsineenä ja nyt ei ole ollut yhtäkään "kohtausta". Hintaa en pidä kovin pahana, kun esim. Yasmnine maksaa noin 30€/3kk ja Qlaira n.40€/3kk ja mies maksaa kuitenkin puolet siitä, ehkäisy on yhteinen asia!

Tipi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, aivan hirveät pillerit määrättiin runsaisiin kuukautisiin yli neljäkymmentävuotiaalle. Vuotoa ollut kokoajan ja silloin, kun vuotoa pitäisi olla se on ollut kolminkertaista. Olen menossa lomamatkalle ja nyt loppui pillereiden syönti! En voi suositella kenelekään. T. M

Vierailija
24/30 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyttänyt kohta kaksi vuotta. Kuukautiset ovat pikkuhiljaa niukentuneet ja mielialavaihtelut pahentuneet. Käytin näitä myös 10 vuotta sitten ja sama tapahtui - toisen vuoden käytön kohdalla muutuin ihmisenä mahdottomaksi. Lääkärin mukaan iän myötä sieteisyys paranisi. Ennen qlairaa käytin yazia mutta se sai pääni vielä nopeammin sekaisin. Masentuneisuutta, mielialanvaihteluita ja hermostuneisuutta.

Vierailija
25/30 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sama kokemus kun edellisellä, aiemmin käytössä Zoelyt jotka sopivat täydellisesti mutta saatavuusongelmat saivat vaihtamaan merkkiä. Gyne suositteli qlairaa. Virhe. Zoelyn aikana (ehdin käyttää 5kk) ei tullut menkkoja,sain syödä niitä putkeen koko ajan. Qlairan ekan liuskan viimeisen pillerin otettuani kesken työpäivän aloin vuotamaan yhtäkkiä aivan kun keskenmenon saaneena ja kivut olivat hirveät. Nyt 4:s päivä menossa näitten hullujen menkkojen kanssa, en ole siis lumetabletteja ottanut väliin.

Minulla vielä oli toiveena ettei saa olla kipuja eikä vuotaa koska olen nuorempana näitten takia ravannut sairaalassa useasti vuodessa.

Vierailija
26/30 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäs laatta menossa. Ensimmäisessä alkoi melkein heti viikon kestävä vuoto. Toisessa välillä tiputteli. Kolmannessa ei mitään, kaikki meni hyvin. Lume pillereiden aikaan tulee menkat ja kestää 2 päivää. Nyt neljännen laatan kohdalla, 13 päivän kohdalla alkoi taas verinen vuoto. Olen ihan kypsä tähän.

Minulle nämä määrättiin, koska ikää jo 40 ja ennen söin yasminia, mutta niiden kanssa tuli yhtäkkiä vuoto-ongelmia.

Vierailija
27/30 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoilutti kamalasti ja vuoto hillittömän runsasta. Mutta tykkäsin niistä enemmän kuin mistään koskaan.

Vierailija
28/30 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Qlairaa 1.5 vuotta. Alkuun vajaa vuoden tuli kahdet vuodot kuussa, pillerikierron ja oman kierron mukaiset. Alle vuoden kohdalla pillerikierron mukaiset pikkuvuodot loppuivat, mutta pms-oireet yhä tulevat kahdesti kuussa. Menkat ovat kuukausi kuukaudelta muuttuneet aina vaan niukemmiksi. Kärsin alakerran kuivuudesta, kuivuutta ei ole ollut koskaan millään muilla pillereillä. Paikat on valehtelematta niin kuivat ja herkistyneet, että en pysty enää farkkujakaan käyttämään, koska kävellessä sattuu. Alkuun migreenin määrät oli siedettäviä. Nykyään Migreeniä on parhaimmillaan viitenä päivänä viikossa. Eikä siihen tahdo lääke auttaa. Olen pääasiassa alakuloinen taikka pahantuulinen. Pinna on muuttunut todella lyhyeksi suuren osan aikaa. Olen väsynyt 24/7, mutta silti parin kuukauden välein tulee yö, jolloin en nukahda ollenkaan yön aikana. Lisäksi on aknea ja vaikeus saada rakkoa tyhjäksi. Outoja Vatsakipuja.

Vierailija
29/30 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Qlaira - https://tonzes.com/qlairafi.htm Kolme viikkoa olen syönyt ja toistaiseksi toimineet tosi hyvin. Ei mitään sivuvaikutuksia.

Vierailija
30/30 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain muista e pillereistä ( en muista merkkiä) aurallisen migreenin mutta qlairalla ei tullut.

Minulle parhaiten sopivat pillerit. Kuukautisia ei tule lukuunottamatta satunnaisia tiputteluvuotoja (n. kerran kk).

Qlaira ollut käytössä nyt 4 vuotta. Ehkäisyn ohella hoidan sillä myös endo kipuja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän