Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi-lisät ja muut

Vierailija
15.12.2009 |

Lapsilisä on mennyt ex-miehelle vaikka olemme eronneet jo vuosia sitten. Nyt vasta pyysin sitä itselleni. Ei mies maksa elareitakaan, sovittiin niin sossussa aikoinaan. Miehellä on talosta lainaa joten siksi näin. Onkohan muita tämmöisiä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan ollut ihan idiootti?.. toisaalta lapsilisä saa tulla minulle, elareista en oikein tiedä, tarvitsenko sellaista. Kulut on jotenkin puoliksi muuten.

Vierailija
2/9 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luona lapsi on kirjoilla. Siihen ei vaikuta, kumpi on lähivanhempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene, soitin tänään Kelaan ja kysyin. Sanoi, että pitää hakea itse ne. Laittoi hakemuksen postiin ja menee isälleen suostumus-lappu.

Vierailija
4/9 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vanhempi/huoltaja jonka luona lapsi asuu voi nostaa lapsilisää.

Vierailija
5/9 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi asuu sinun luonasi, niin lisät tietenkin sinulle. Lapsen elämiseen ne on tarkoitettu eikä miehen talolainan maksuun. Jos on lapsi isällään, tuet kuuluvat hänelle.

Vierailija
6/9 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vanhempi/huoltaja jonka luona lapsi asuu voi nostaa lapsilisää.

Niinpä sitä luulisi. On tuo Kela kyllä kummallinen laitos vaan. Ei muka nähnyt edes, meneekö se pojan tilille vai isän tilille! En ihan uskonut sitäkään.

Vierailija
7/9 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä kelassa alettaisiin tarkistelemaan kenen tilille rahat on ilmoitettu meneväksi. Ei se heidän vikansa ole jollet ole saanut suutasi auki aiemmin.

Vierailija
8/9 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, erosimme ja minulle tuli lappu kotiin jossa pyydettiin suostumus, että maksetaan miehen tilille lapsilisä. Mielestäni mies ei ole mitään lapsilisää itselleen edes hakenutkaan! Siinähän tämä epäloogisuus onkin Kelaa kohtaan!

Vierailija
9/9 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kelan tehtävä tarkistella, kenen tilille lapsilisä on laitettu menemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä