Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän syynä?? Ranne kipeytyi ihan ilman syytä ja vuorokauden ollut arka ja voimaton.

Vierailija
07.01.2009 |

Ranteen pyörittäminen tekee kipeää ja raskaiden esineiden nostaminen ei onnistu.

Mikä voi aiheuttaa tuollaisen ilman syytä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäinen, nostin häntä jotenkin väärin. Olen pitkä ja normaalirakenteinen mutta just ranteet on tosi ohuet, millä oli kai myös osuutta asiaan. Sain terveyskeskuksesta sellaiset super-tuet, kevyenpi malli päiväksi ja tukevanpi yöksi, ja vaiva hävisi ajan myötä. Korjasin tietysti myös käden asentoa varsinkin nostellessa enkä enää kuopuksen tultua havainnut mitään kipeytymisiä.

Vierailija
2/6 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jota tosin en suosittele käyettäväksi öisin. Yhdeksi yöksi jätin ja aamulla oli käsi vähän... hmmm... pallo.

Niin ja vasen käsi mullakin ja ihan ilman syytä.

Vierailija
4/6 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni vaan tovi ennen kuin asia valkeni.

Vierailija
5/6 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai jännetupentulehduksen kylmästä. Eli oireet täsmäis jännetupintulehdukseen kylmyydenkin vuoksi, ehkä...

Vierailija
6/6 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten myöhemmin totesin että olen työntänyt rattaita virheasennossa. Lisäksi vauvan takapuolen taputtaminen on myös ilmeisesti ollut syynsä.

Tällähetkellä mulla on rannekanava-oireyhtymä "ilman syytä" (etusormi ja peukku puutuu). TOistaiseksi en ole vielä keksinyt miksi. Tietokoneellakin olen puolet vähemmän kuin aikaisemmin.