Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tykkäisitkö, jos pukki tulisi jo nyt lauantaina???

Vierailija
15.12.2009 |

Minä ite jotenkin karsastan... lapset menevät isälleen ja hänen uudelle naisystävälleen tulevana viikonloppuna, heille tulee lauantaina pukki ja lahjat lapsille,jouluaaton ovat sitten minulla, ja meillä sitten sama kuvio aattona! jotenkin tuntuu hölmöltä, että jo etukäteen tehdään näin... isä olisi saanut lapset joulupäivänä, niinkuin sopimuskin sanoo, mutta ei kelvannut.. kommentteja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tyhmä idea.

Vierailija
2/5 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun isukeille ja niiden uusille vaimokkeille sopii tavata lasta. Tosi kuningas idea...

Totta kai joulua vietään silloin, kun on joulupyhät. Ja jos ei lasten isälle sovi tuolloin lapsiaan tavata, jää minun nähdäkseni joulunvietto sitten väliin heiltä ja isä voi esim. toimittaa lahjat teidän osoitteeseen, jossa pukki ne JOULUNA jakaa.

Tietysti mies ja lapset voivat esim. kuunnella joululauluja, leipoa pipareita ja viettää sillä tavalla vaikka "pikkujoulua", mutta tosi hölmöltä kyllä kuulostaa, että tulee pukki ja vietetään ikään kuin jouluaattoa silloin, kun ei joulu ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en todeellakaan jätä viettämättä aattoa, se on meidän todella vahvaa perinne, isovanhempien luona ruokaillen jne. lisäksi minulla on lapsi toisesta suhteesta, joka saa aattona oikean joulun.

Joulut lapset ovat minulla aina, koska miehen aiemmmat joulut perheenä, ovat olleet alkoholipainotteisia, ehkäpä siksi, joulupäivä ei hänelle enää kelpaa..

Vierailija
4/5 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukin voisi pistää selittämään, että nyt tälläisen poikkeuskeikan tekee kun oli hyvä syy ja kiltit lapset. Ei kai muuten tule toinen ja erilainen pukki uudestaan aattona. :D

Vierailija
5/5 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaisten kanssa.

Mielestäni on hienoa, että isä ja hänen uusi naisystävänsä ovat nähneet vaivaa, jotta lapset saavat Joulun heidänkin kanssaan.

Ihan sama, mitä etäisät tekevät, aina on ruikutus ja valitus palkkana.