Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävän käytös ärsyttää!

Vierailija
15.12.2009 |

Eilen miehelläni todettiin sairaus, joka ei ole kohtalokas, mutta ikävä muuten. Olisin halunnut purkaa tuntojanii ystävälle, jolle soitin.

No, aluksi hän puhui n. vartin omista ja perheensä sairasteluista, ja kysyi sitten vasta mitä meille kuuluu (enemmän varmaan velvollisuudesta).

Aloin sitten kertoa miehen tilanteesta, mutta en päässyt alkua pidemmälle, kun kaveri sanoi, että "jaa, nyt pitää soittaa kelaan ja tapella korvauksista, tuli juuri kirje, soittelen myöhemmin illalla kun en jaksa nyt keskittyä moneen asiaan".

Eli hän siinä availi postia samalla kun puhuin mieheni asiasta.

Ja tylysti vain puhelu katki.

Ymmärrän, että tilanteemme ei ole vakava, mutta minua mieheni oireet järkyttävät silti.

Minä kyllä kuuntelen aina tämän ystävän ongelmia kun tarvitaan.

Ärsyttää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitit tilanteeseen, jossa hän näki Kelan kuoren, avasi ja sai tietää että tappelu jatkuu...

Hänhän sanoi ettei jaksa keskittyä nyt muuhun. Mitä vielä haluat?

Vierailija
2/4 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuommoinen 'ystävä'.

Aina tarvitsi kuulijaa ja olkapäätä milloin minkäkin asian takia. Toisinaan soitti minulle vain sanoakseen että tarvitsee kuulijaa murheensa keskellä ja pyysi minua soittamaan ettei hänelle tulisi puhelinlaskua =o

Sitten kun minä sairastuin vakavasti, parantumattomaan etenevään vaikeaa invaliditeettia aiheuttavaan sairauteen, oli ainoa kommenttinsa 'a-ha' ja taas jatkettiin hänen murheillaan.

Jostain syystä en jaksanut enää kuunnella murheitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin loukkaantuisin tuollaisesta.

Toisaalta kun sinä soitit, niin outo, ettet sinä ensiksi saanut kertoa, että mitä asiaa sinulla on.

Kun minä soitan ystävälle, niin yleensä minä kerron ensin oman asiani ja sen jäkeen kysyn kuulumisia. Ellen nyt sitten ihan alunperin soita vain kysyäkseni ystäväni kuulumisia. Tätäkin siis teen ihan useinkin eli soitan vaikka minulla ei olekaan mitään sen ihmeellisempää kerrottavaa.

Soita ystävälle uudestaan ja sano, että haluaisit vähän puhua jollekin kun sinua ahdistaa. Eilen sinulla oli kiire, mutta jaksaisitko/ehtisitkö nyt kuunnella.

Voihan olla, että ystäväi oikeasti vahingossa lopetti puhelun tylysti ja jos vaikka Kela oli menossa kiinni hetken päästä. Tai ehkä häne i vain tajua, että mitä miehesi sairaus oikeasti tarkoittaa.

Vierailija
4/4 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut kuin omat asiat ja niistä puhuminen. Se vaan on fakta. Minulla oli yksi sellainen ystävä ja vuosikausia häntä kuunneltuani sanoin suoraan, mitä ajattelin. Välit menivät poikki kun ystäväni ei yhtään ymmärtänyt mielipidettäni hänestä. Sai mennä minun puolestani, en minä siitä ystävyydestä mitään saanutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän