Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suihku allergia?

Vierailija
15.12.2009 |

Tuleeko teille muille suihkussa pieniä punaisia näppylöitä?

Meillä tulee yläselkään, rintaan, vatsaan ja hartioihin.. Ei voi johtua pesuaineesta, koska niitä ollaan vaihdettu. Näppylöitä tulee suihkussa ja kutisevat aivan tajuttomasti, mutta katoavat tunnin sisällä suihkusta tulon jälkeen.

Mitä ihmettä tää voi olla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis siellähän elää tosi paljon paljon pöpöjä mukavasssa kosteassa tilassa. avaa ja putsaa kunnolla.

Vierailija
2/5 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpötilan vaihtelut voi aiheuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan samanlaista. Suihkussa alkaa heti raapimaan alaselkää ja hartioita, saunaa ei voi edes kuvitella.

Olen kuvitellut tämän johtuvan ihon kuivuudesta, kunnon perusvoide on auttanut, joskus ollaan laitettu kortisonia (sibicort).

Siskolla on atooppinen iho, ja ilmeisesti myös minulla. Poika on kuitenkin ainoa, jonka iho reagoi näin veteen.

Vierailija
4/5 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin nokkosihottuman oireita, mutta mun mielestä ei ainakaan täsmää meidän tapauksessa. Ihotautilääkärillä käytiin, kun ihottuma oli menyt tosi pahaksi (käytiin useina iltoina peräkkäin suihkussa). Ei puhunut nokkosihottumasta mitään, epäili enemmänkin virusinfektiota. En usko, että on kumpaakaan.

Suihkussa käydään nykyään kerran viikossa, saunaa vältetään kokonaan toistaiseksi. Reilu rasvaus heti suihkun jälkeen ja muutenki aamuin illoin on auttanut meillä.

Vierailija
5/5 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään aikaan ei ole tullut enkä ole edes muistanut koko asiaa. Lapsena kyllä tuli ja nuorena, siis kotona asuessa, nokkosihottumaa suihkun ja saunan jälkeen. Vähän aikaa kutisi mut lähti sitten pois enkä ihmetellyt sitä sen kummemmin.