Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5v tyttäreni ei usko kertakaikkiaan

Vierailija
14.12.2009 |

mitään. 10 kertaa saa sanoa pue,syö nätisti,älä roikota pikkuveljeä yms. Pinna palaa mulla. Mikä tämmöseen riiviöon tehois?? Uhkailu, lahjonta ja kiristys;kaikki käyty läpi.Auttakaa! Tytöllä tosi voimakas oma tahto.Jääräpäinen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu enemmän, aina kun on joku pienikin hetki että käyttäytyy hyvin.

Ihmeelliset vuodet-kirja on aika hyvä

Vierailija
2/12 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa. Lapsilla näitä tulee. Itsellä esikoistyttö 6v. ja melkoinen esimurkku kyllä on.. huhhuh.. Välillä vaikeampaa välillä helpompaa. Lasten kanssa saa vääntää. Sille ei vaan voi mitään, muuta kuin vääntää, samoista asioista päivästä toiseen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan jaksais jankuttaa koko ajan. Hermo loppu, joskus aamulla tuntuu, etten jaksais herätä kun taas se iänikuinen vääntö ja tappelu alkaa joka asiasta! ap

Vierailija
4/12 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan sama juttu.

Vierailija
5/12 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinpa melkein antaa adoptioon...

Vierailija
6/12 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toimitte?? Mul on ainakin usko menny ajat sitten. Monta kertaa oon uhannu mennä töihin ja laittaa tyttö päiväkotiin. Oon sanonu suoraa, et en jaksa koko ajan vaan tapella. Tyttö itki ja lupasi totella. Joo minuutti meni ja sama tappelu jatku.

Mä oon vaan niin loppu!!!!!!! Kukaan ei tunnu ottavan tosissaan. Neuvolassakin vaan sanottiin, et voimakastahtonen tyttö. Joo on, tiedän mut MÄ joudun taistelee sen kaa joka hetki! Nätisti oon yrittäny jutella ja perustella miksi asiat tehdään niin ja näin. Mut ei vaan usko. Mullakin tulee raja vastaan ja sit sanon kovempaa, laitan miettimään. Välillä tuntuu, et se raukka ei ees tajuu olleensa tuhma tai tehneensä tyhmästi vaan inttää inttämisen ilosta!!! Raivostuttaaa!Pelottaa tuleva eskariin ja kouluun meno.

Ja tämä tappeleminen alko ennen pikkuveljen syntymää, joten en usko sen olevan syy.

Käytännön neuvoja ,apuja kaipaan ja kipeästi!!

Vierailija
7/12 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma en osaa antaa mitaan neuvoja kun itse itken valilla tuon meidan tyton kaytosta. On NIIIIIIIN vaikea lapsi, ja NIIIIIIIN haastava. Olenkin usein miettinyt etta onko enaa normaalin rajoissakaan. Joten vinkkeja odotan innolla minakin.

Vierailija
8/12 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne 5v.t on just tollasia kun kuvailet. Kaikesta pitää sanoa 10krt ja sitten suuttua, että jotain tapahtuu. Sitten kun itse suuttuu, tulee tietenkin pahan mieli. Koita jaksaa! Varmasti eskari menee ihan hyvin, saattaa tehdä jopa hyvää.

Vierailija
9/12 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhessäkin on jo haastetta.

Usein iltaisin oon miettiny ja jopa itkenyt tytön käytöksen takia. Olen sanonu tytölle, et en huuda, jos hänkän ei huuda ja tottelee. Mun mielestä se on väärin, et kesken kaiken vanhempi muuttaa mielipidettä, et ei sun sit tarvii jos et haluu. sillon kierre on selvä ja lapsi käyttää hyväkseen sitä aina ja odottaa et kohta äiti heltyy. Apuva!ap

Vierailija
10/12 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ihan normaalia.

Vierailija
11/12 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi lapsi rauhoittua, kun olisi puuhaa, touhua ja kavereita? Vaikka puolipäiväisenä?

Vierailija
12/12 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne asti pitäs hermo kestää. Kuopuksen takia varmaan yritän jaksaa.Hän on niin hyväntuulinen kaveri aamusta asti.Herättyään vaan nauraa iloisesti ja huutelee. Hän onkin poika. Tytöt vissiin on yleensä hankalempia ja jääräpäisempiä.

Rakastan molempia ihan yhtä paljon ja iltahalit annetaan joka ilta.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä