Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LIHAVILLA ihmeen stereotypiset käsitykset laihuudesta!

Vierailija
14.12.2009 |

Jotkut lihavat kuvittelevat, että me laihat olemme jatkuvasti dieetillä ja rääkkäämme itseämme liikunnalla. Olin ennen alipainoinen, en yksinkertaisesti vain pystynyt lihomaan ja sain todella halveksuvia katseita ja kommentteja osakseni lihavilta. Minua on epäilty päin naamaa anorektikoksi, vaikken todellakaan sitä ole. Olen aina syönyt paljon, enkä ole himoliikkuja, päinvastoin.

Nykyään olen normaalipainoinen, mutta edelleen jotkut ylipainoiset katsovat minua halveksuen.

Eräs lihava tuttu juuri ylenkatsoi minua ja alkoi paasata kovaan ääneen, kuinka hän ei ymmärrä laiheliineja, jotka tuhlaavat elämäänsä eivätkä NAUTI siitä täysillä kuten hän. Hän ei uskonut, kun sanoin, että jotkut ovat vaan luonnostaan laihoja ja SILTI nauttivat elämästä.

Minä en esim. ole koskaan laskenut kaloreita, syön normirasvaista juustoa ja maitoa, karkkia, hampurilaisia jnejnejne...eli todellakin nautiskelen...Tiedän monia lihavia, jotka syövät vähemmän kuin minä ja liikkuvat enemmän ja silti pysyn heitä 20kg laihempana.

Itse en koskaan ihmettele, että miten joku on niin lihava, aineenvaihdunta vaikuttaa niin paljon, ettei pelkän ulkonäön perusteella saa ketään tuomita laiskaksi suursyömäriksi tai anorektikoksi.

Tämä oli vastine kirjoitukseen: "HOIKILLA ihmeen stereotypiset käsitykset lihavuudesta!"

Joskus tuntuu, että laihalle saa huomautella ilkeästi laihuudesta, mutta lihavuutta hyssytellään...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihuus on ihanne ja lihavuus ei ole. Enkä ole ikinä missään kahvipöydässä tai lihapatojen ääressä, kadulla tai ravintolassa kuullut ketään morkattavan laihaksi jopa täysin vieraiden ihmisten spontaanien heittojen kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla