Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen ateisti ja rakastan veisata. muita?

Vierailija
14.12.2009 |

suosikkejani ovat Vieraalla maalla kaukana, Hoosianna, Maa on niin kaunis, Enkeli taivaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun virsimaku on astetta tummempi kuin nuo sun jouluvirret. Mun lemppareita ovat Kiitos sulle Jumalani ja monet körttivirret.

Vierailija
2/11 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet uskonnolliset joululaulut on ihan parhaita. Ja ainakin parempia, kuin monet "maalliset" laulut (esim. Joulupukki suukon sai-kammotus).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aivan kananlihalla Ave Mariasta:) Laulan aina mukana kovaa ja korkealta. Hoosiannaa myös:D Samoin rakastan kirkkoja ja käyn niissä aina matkoillani.

Vierailija
4/11 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumal ompi linnamme lähtien.

Vierailija
5/11 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkin tätä miettinyt viime aikoina, kun tykkään laulaa seurakunnan kuorossa, nuorekkaissa hengellisissä lauluissa on mukavia rytmejä ja sanoitukset lohduttavia, mutta sitä uskonkipinää en oikein itsestäni saa palamaan. Samoin joululauluista tykkään, mutta myös muista. Virretkin on mukavia, kun osaan vähän nuotteja lukea, niin niihin pääsee aika nopeasti, vaikkei olisi ennen kuullutkaan, kun ovat suhteellisen selkeitä ja yksinkertaisia nuoteiltaan.

Vierailija
6/11 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavon virsi rulaa.

Vierailija
7/11 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

just noissa lauluissa ja virsissä on vaan "sitä jotain", vaikka olisi mitenkä syvä ateisti, niin SILTI ;)..

Vierailija
8/11 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte ihan sekasin..! O.o

T: Ateisti, joka EI veisaa

Vierailija
9/11 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on yksityinen musiikinopetus-firma ja annan aikuisille musiikinopetusta. Juuri näitä edellämainittuja on veivattu taas hyvinkin monen kanssa joulun alla, vaikka sanovat etteivät ole uskovaisia tms. Pitävät vaan noiden virsien sävelestä, rytmistä, sanoista (vaikkeivät niihin uskoisi). Ja mielelläni heidän kanssaan soitan -vaikka en itsekään ole uskossa :)

Vierailija
10/11 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen kirkkoon kuulumaton ateisti ja tykkään monista virsistä ja hengellisestä kuoromusiikista. 

Vierailija
11/11 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ateisti, mutta en kyllä mikään harras kristittykään ja todellakin kunnon virsien veisaaminen on hyvin mukavaa puuhaa. Parasta on, jos mahdollisimman moni laulaa mukana tunteella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä