Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmeen kutisevia näppyjä olen täynnä. Ihan kuin itikanpuremia 50-100kpl!

Vierailija
14.12.2009 |

Itikanpuremia ne ei voi olla sillä niitä on myös paikoissa joissa on aina vaatetta, esim. kaarituen alla ja nukunkin ne ja vielä yöpaita päällä. Sit niitä on eriasteisia, toiset vanhemmat on laajentuneet isoksi sormenpäänkokoisiksi mutta uusia pieniä näppyjä ilmaantuu lisää. Muistelen että mulla on tällaisia parin vuoden välein. Tietääkö joku mistä kyse? Ei viitsisi lääkäriinkään lähteä kun eivät juuri häiritse mitä nyt välillä vähän kutisevat.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vielä tulla kertomaan että koepalan mukaan se oli punatäplähilse, ei siis vakavaa. Itsestään paranee eikä ole tarttuvaa.

ap

Vierailija
22/29 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!
Selvisikö, mikä ihottuma/sairaus/tartunta oli?
Minulla juuri nyt täsmälleen samanlainen. Keskivartalossa, pieniä näppyjä jotka kutiavat koskettaessa niihin. Ollut jo ehkä pari viikkoa. Olisi mukavaa jos saisi tiedon ihan näin helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 11:56"]Hei!
Selvisikö, mikä ihottuma/sairaus/tartunta oli?
Minulla juuri nyt täsmälleen samanlainen. Keskivartalossa, pieniä näppyjä jotka kutiavat koskettaessa niihin. Ollut jo ehkä pari viikkoa. Olisi mukavaa jos saisi tiedon ihan näin helposti.
[/quote]

Se oli punatäplähilse. Lähtee itsestään pois.
Ap

Vierailija
24/29 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta :)

Vierailija
25/29 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan samanlaisia näppyjä kun sul on ollu niitä tulee käsivarsien ja pakaroihin isoja alueita pieniä näppyjä ja jos menet raapimaan niin koko paikka on sen jälkeen yhtenäisesti kuin tulessa Kävin tänään yleislääkärillä ei osannut sanoa mitä siellä on jos tavoitat tämän viestin niin jutellaan Okei kiitoksia Sori tämä tulee kun putkesta kun ei ole pisteitä eikä pilkkuja mut puhuu suoraan tämän tekstin

Vierailija
26/29 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintukirppu

Vierailija
27/29 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pölypunkki

Vierailija
28/29 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lude

Vierailija
29/29 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh.... Luulin että oon ainoo jolla on näitä. Mulla on ollu näitä näppyjä jo TOSI pitkän aikaa... Mulla esiintyy niitä käsivarsissa paljon ja jonkin verran säärissä...