Kiva ku mulla on 48 kaveria ja ikinä kukaan
Kommentit (5)
oleviin viitsi kommentoida, kuten: kauppaan lähdössä, pää kipeä jne...
Ihan samanlaisia päivityksiä minulla on kun muillakin... Ja kommentoin muiden juttuja, mutta minun jutuista harvoin edes tykätään... En tiedä johtuisiko sitten siitä että suurin osa kavereistani on parikymppisiä bilettäjiä ja minä tavallinen kotiäiti joka päivittää tilaansa aamuisin tai päivisin, ei yöllä...
kyllä saatan kommentoida vaikka vasta monen päivän päästä jos juttu on ollut hyvä..
Ihan samanlaisia päivityksiä minulla on kun muillakin... Ja kommentoin muiden juttuja, mutta minun jutuista harvoin edes tykätään... En tiedä johtuisiko sitten siitä että suurin osa kavereistani on parikymppisiä bilettäjiä ja minä tavallinen kotiäiti joka päivittää tilaansa aamuisin tai päivisin, ei yöllä...
on yksi fb-kaveri jonka jutut ovat aina todella yksinkertaisia ja tylsiä: "plaah", "kotona", "kahvia"... Eikä hänenkään juttujaan kommentoi kukaan.
Ei myöskään omaa yhtään todellista ystävää irl, mutta sen sijaan kaverilistallaan on yli 120 muka-kaveria...
päivityksiä kirjoitat? Esimerkkejä? Itselläni eräs äärimmäisen kuiva päivittäjä kaverilistalla, eikä kukaan koskaan kommentoi hänen juttujaan vaikka kavereita on 130!