tajusin tänään kamalan asian:
tajusin vasta tänään että varmaan ihan kaikki vastaantulijat, tutut, tuntemattomat, ihan kaikki ihmiset kuvittelevat minun olen laihiksella. tai ainakin että kärsin painostani. tai että olen sairas, makaan kaiket päivät kotona herkkuja mussuttaen.
ihan totta, tänään vasta jostain luin, että ylipainoisen naisen odotetaan haluavan laihtua.
olen ollut 3-vuotiaasta saakka iso. nykyisissä mitoissani olen ollut lukiolaisesta saakka, kaksi lastakaan ei ole muuttanut minua. olen 170cm ja 88kg. minulla on verenpaine ihannelukemissa, kolesteroli on ok, sokeriarvot eivät ole heilahdelleet edes raskauksien aikana. en eläissäni ole koitanut laihtua.
olen perusterve, onnellinen ihminen. nautin elämästäni, minulla on ihana mies ja suloiset lapset. ja tänään tajusin, että jos istun vaikka ostarilla jäätelöä syömässä, aivan varmasti JOKU ohikulkijoista ajattelee mielessään, että siinäpä menee punkeron dieetti piloille.
jotenkin kamalaa ajatella tuota. että joku ajattelee minua surkutellen.
olenko jotenkin aivan hassu kun yhtäkkiä tämän asian tajusin?
Kommentit (4)
Et nyt vaan pilaa sitä hermoilemalla mitä muut ajattelee susta! Nauti vaa siitä jäätelöstä! (:
Yleensä ajattelen että ihmisiä on joko hoikkia tai laihdutuskuurilla olevia. Ja se on automaatio kun joku pyöreä syä jossain herkkuja että minun päähäni pälkähtää että nyt se rikkoo dieettinsä tai onkohan sillä joku välipäivä dieetissä ja olisi nyt ottanut edes vähän pienemmän jäätelön tmv... En tee sitä tietoisesti, kunhan ajatus lentää...
mutta aika hassua että vasta tänään jotenkin tajusin tuon. toivottavasti nyt en tosiaan ala miettimään sitä mitä muut ajattelevat..
en kai kuitenkaan ole ainoa tällainen pullero, joka piut paut välittää dieeteistä? onko muita itseensä tyytyväisiä läskejä?
olet väärässä siitä että ihan kaikki ihmiset ajattelee susta noin. Ihmiset yleensä ovat aika itsekeskeisiä ja miettivät omia asioitaan ja suurin osa tuntemattomista ohikulkevista ihmisistä ei keskimäärin ajattele susta yhtään mitään.