Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihomisesta parisuhteessa ja tarina tosielämästä...

Vierailija
14.12.2009 |

Tapasimme mieheni kanssa nuorena. Olin silloin todella hoikka ja kaunis.

Nyt meillä on 3 lasta, yhteisiä vuosia takana 16.

Painoin suhteen alussa 55 kiloa, nyt painan 105 kiloa. Eli olen lihonut 50 kiloa!

Olen helposti lihovaa tyyppiä, siinä missä mies mässyttää eikä liho, minä saan vahtia syömisiäni jatkuvasti, ja silti paino nousee.

Enkä jaksa, haluan nauttia elämästä ja ruoasta, enkä syödä vain salaattia.

Lihomiseni laukaisi ensimmäinen raskaus, sitä ennen voin syödä mitä tahansa lihomatta.

Välillä olen laihduttanut kymmeniä kiloja, mutta aina ne tulevat takaisin, korkojen kanssa.

Pystyn kyllä laihduttamaan, siitä ei ole kyse. Itsekurini riittää siihen, mutta miten painon saisi pysymään? En halua olla dieetillä koko loppuelämääni.

Noh, viikonloppuna olin miehen kanssa kylpylässä, ja suukottelimme kuin vastarakastuneet altaassa.

Ei haittaa minun miestäni ylipaino. Ihana mies on, kaikkien vuosien jälkeen.

Enkä voi mitään sille, että minun käy sääliksi kanssasisaria, joiden miehet huomauttelevat jo 10 kilonkin ylipainosta...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se mies tekisi sulle kuitenkin kaikkein suurimman palveluksen ja rakkaudentyön kun yhdessä muuttaisitte elintapojanne terveellisempään suuntaan. Onhan siinä vaikea pysytellä itsekurissa jos toinen vaan pokkana mässyttää vieressä jotain herkkua ja itse vetää salaattia joka ei maistu ja sitäkin vaan hyppysellisen ettei liho.

Vierailija
2/27 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia viestejä enemmän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi selittelet itsellesi tuollaista epäterveellistä elämää? Pääset ennenaikaisesti hengestäsi tuollaisella valtavalla ylipainolla. Hyvää miestäsi palkitset parhaiten kun hommaudut hyvään kuosiin terveellisellä elämällä. Hus lenkille siitä ja heti!

Vierailija
4/27 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ihmisiä, joille ulkonäkö on pääasia elämässä. -ap

Vierailija
5/27 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi selittelet itsellesi tuollaista epäterveellistä elämää? Pääset ennenaikaisesti hengestäsi tuollaisella valtavalla ylipainolla. Hyvää miestäsi palkitset parhaiten kun hommaudut hyvään kuosiin terveellisellä elämällä. Hus lenkille siitä ja heti!

Lisäksi uin, pyöräilen jne. En ole sairas, mutta toki olisin mieluummin hoikempi.

En vain kertakaikkiaan pysy hoikkana edes normaalilla ravinnolla.

En syö sipsejä, karkkia ja pullaa, vaan mies niitä syö. Syön vain ruokaa, enkä sitäkään valtavia määriä.

Vierailija
6/27 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vielä sitten toinen sata lisää, niin mies rakastaa vieläkin enemmän.

Vierailija
7/27 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikki miehet eivät vaihda heti laihempaan jos vaimo lihoo?

Vierailija
8/27 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja urheilua.

Mikähän sitten mättää???

Vierailija
9/27 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vielä sitten toinen sata lisää, niin mies rakastaa vieläkin enemmän.

Minulla epäillään myös kilpirauhasen vajaatoimintaa, koska paino on noussut luonnottoman nopeasti (kahdessa vuodessa 30 kiloa).

Mutta pointti ei ole ylipainoni syy, vaan se ettei mieheni ole minua jättämässä sen vuoksi. -ap

Vierailija
10/27 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja urheilua. Mikähän sitten mättää???

Vierailija
11/27 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset ennenaikaisesti hengestäsi tuollaisella valtavalla ylipainolla. Hyvää miestäsi palkitset parhaiten kun hommaudut hyvään kuosiin terveellisellä elämällä. Hus lenkille siitä ja heti!

tämän vastaajan: tulepa mun vetämälle jumppatunnille ja katotaan kumman kunto kestää. :P

Ei ylipaino ole aina yhtäkuin rapakunto. :D

Ap: mun mies on yhtä ihana. :)

Vierailija
12/27 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se mies tekisi sulle kuitenkin kaikkein suurimman palveluksen ja rakkaudentyön kun yhdessä muuttaisitte elintapojanne terveellisempään suuntaan. Onhan siinä vaikea pysytellä itsekurissa jos toinen vaan pokkana mässyttää vieressä jotain herkkua ja itse vetää salaattia joka ei maistu ja sitäkin vaan hyppysellisen ettei liho.

Ja mies on aina yhtä hoikka, ei liho millään. Jos hän söisi pelkkää salaattia, kuolisi varmaan nälkään... : ))

Vierailija
13/27 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvii olla salaattilinjalla. Ylipainossa ei ole mitään positiivista, vaikka mies ei sen takia jätäkkään.

Vierailija
14/27 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset ennenaikaisesti hengestäsi tuollaisella valtavalla ylipainolla. Hyvää miestäsi palkitset parhaiten kun hommaudut hyvään kuosiin terveellisellä elämällä. Hus lenkille siitä ja heti!

tämän vastaajan: tulepa mun vetämälle jumppatunnille ja katotaan kumman kunto kestää. :P Ei ylipaino ole aina yhtäkuin rapakunto. :D Ap: mun mies on yhtä ihana. :)

Meillä on todellista rakkautta. -ap

Vierailija
15/27 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole uskottava,sori vaan.

Vierailija
16/27 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia nyt on aivan älytöntä kantaa 50 kilon ylimääräistä säkkiä nivelparoillaan kun vajaatoiminta on helposti pillereillä hoidettavissa.

Vierailija
17/27 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. jumppaohjaaja, 25-40 ryhmäläistä/viikko

Vierailija
18/27 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvii olla salaattilinjalla. Ylipainossa ei ole mitään positiivista, vaikka mies ei sen takia jätäkkään.

Jos kilpirauhasen kanssa on ongelmia, tai on muuten taipuvainen lihomaan, se paino nousee huomaamatta. Minä lihon valtavasti, jos syön 6 päivänä viikossa normaalisti, sitten yhtenä päivänä pussillisen karkkia tai vaikka pizzan.

Moni hoikkakin vetää pizzan viikossa. Ja ei, kaikki hoikat eivät liiku. Edes yhtä paljon kuin minä.

-ap

Vierailija
19/27 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia nyt on aivan älytöntä kantaa 50 kilon ylimääräistä säkkiä nivelparoillaan kun vajaatoiminta on helposti pillereillä hoidettavissa.

Vierailija
20/27 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. jumppaohjaaja, 25-40 ryhmäläistä/viikko