Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkeekö haun kohde jos etsin häntä Facebookissa?

Vierailija
14.12.2009 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin meilitse yhteydessä huutonetistä erään ihmisen kanssa. Facebook ehdotti häntä kaveriksi myöhemmin.

Vierailija
22/28 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottaa silloin kaveriksi mutta ilmeisesti vain silloin kun ei ole vielä muita joita se ehdottaisi.

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1060856/ehdottaako_f…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin käyttäjät eivät voi seurata profiilien tai tietyn sisällön katselukertoja eivätkä sitä, ketkä näitä tietoja katsovat. Ulkopuoliset kehittäjät saattavat kuitenkin tarjota sovelluksia, joiden avulla joitakin tällaisia tietoja saa selville. Kun käytät näitä sovelluksia, pidä mielessäsi seuraavat asiat:

1. Sovellukset eivät voi seurata profiilien tarkasteluja sellaisten käyttäjien kohdalla, jotka ainoastaan käyvät toisen henkilön profiilissa. Facebook on tehnyt tämän teknisesti mahdottomaksi.

2. Jotta jokin sovellus voi seurata toimiasi, sinun täytyy nimenomaisesti hyväksyä sovelluksen pääsy tietoihisi.

3. Tämän toiminnon tarjoavan sovelluksen lisääminen on täysin vapaaehtoista. Jos et halua osallistua, älä lisää sovellusta käyttäjätiliisi.

Vierailija
24/28 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakusi jälkeen ehdottaa sinua kaveriksi. En ainakaan ymmärrä miten muuten sattuu niin moni tuttu kaveriehdotuksiin, vaikka ei ole yhteisiä kavereita.

että fb on ehdottanut minulle kaveriksi jotain tuntemaani ihmistä jonka kanssa ei ole mitään yhteistä naamakirjassa. Yksi ehdotus tuli viime viikolla ja tämä kaveri oli juuri kirjautunut FB:een ekaa kertaa, ei ollut ainuttakaan kaveria. Mistä se muuten osaisi häntä ehdottaa, ihan varmasti oli käynyt hakemassa minua sieltä!!

Vierailija
25/28 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luo ketju

Vierailija
26/28 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luo ketju

niin en ole koskaan kirjoittanut hänen kanssaan sähköpostia.

Vierailija
27/28 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska FB ei tiedä kuka olen - en ole lainkaan facebookissa. Ymmärränko nyt oikein että tämä koko viestiketju koskee fb:iin kirjautuneita käyttäjiä?

Vierailija
28/28 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska FB ei tiedä kuka olen - en ole lainkaan facebookissa. Ymmärränko nyt oikein että tämä koko viestiketju koskee fb:iin kirjautuneita käyttäjiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän