Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apumies ;)

Vierailija
14.12.2009 |

Kaverini yrittää lasta naisensa kanssa, ja ovat itse asiassa yrittäneet jo neljättä vuotta. Jotenkin säälittää kun nainen on ihan romuna kun sitä jälkikasvua ei meinaa tulla, ei millään. Olemme hyviä ystäviä ja viestittelen naisenkin kanssa milloin mistäkin asiasta, itselläni on 3 mukulaa ja olen eronnut ja asun itsekseni. Laitoin pari viikkoa sitten naiselle viestin, ” ;) Mitä? Eikö sitä tenavaa vieläkään kuulu!? Mitäs sanoisit jos mä tulisin vähän tuuraamaan ukkoas, voisi syntyy tulostakin ;)” Vitsailemme välillä muutenkin. Yllätyin kun illalla tuli viesti aika myöhään: ”Olisko se mahdollista…mulla alkaa oikeesti olla pää siinä kunnossa että olen valmis mihin vain, HALUAN LAPSEN!” Sovimme niin että tänä viikonloppuna menen vierailulle kotiinsa, kun miehensä, siis minun lapsuuteni kaveri, lähtee Tukholman risteilylle duuniporukkansa kanssa ;) Toivottavasti tärppää – kyseessä ei ole varsinainen pettäminen koska tavoitteena on vain ja ainoastaan auttaa tuota kivaa ja minulle tärkeää pariskuntaa. Olivat rakastelleet juuri eilen, joten emme saa tietää kummasta lapsi (jos tärppää) on saanut alkunsa. Tästä syystä ei kaduta minuakaan. Nainen on 36v. blondi, kiva ja hyvin säilynyt. Tahdon auttaa heidät onneen!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhhuh :D

Vierailija
2/7 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet noin joviaali ja luotettava ystävä lapsuudenkaverillesi, niin kerro toki hänelle aikeistasi mennä panemaan hänen vaimoansa, jotta ystävyytenne entisestään syvenee. Kautta aikain paras ystävyyden merkki on toisen vaimon/tyttöystävän kanssa pelehtiminen. Samahan se varmaan ystävällesi on, että kuka lapsen isä on, kunhan lapsi tulee - ja jos se olet sinä niin, kaversi varmaankin tuntee olevansa etuoikeutetussa asemassa. Adoptiokin on toki mahdoton, kallis ja turhan aikaavievä aktiviteetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus miten typerä ja sairas idea. Lapsesta tulee luultavasti kretiini kun biologiset vanhemmat ovat noin tyhjäpäisiä

Vierailija
4/7 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä et sitten mene sitä naimaan, kun kaveris on vielä kotona? Kylä se on ihan varsinainen pettäminen sekin.

Vierailija
5/7 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos haluttaa auttaa, niin voithan käydä ruiskauttamassa koeputkeen.....silleen voisi jopa sitten tärpätä.

Vierailija
6/7 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat lapsen, niin mielelläni annan siementäni luontaisesti perille annosteltuna. Referenssejä on kolme, joista jokainen on tärpännyt ensimmäisestä ehkäisyttömästä kierrosta kahdelle eri naiselle.

Lisäksi siemeneeni voi törmätä spermapankin kautta. Sinne luovutus onkin kivaa puuhaa, vaikka aikaa kuluukin paljon: ei itse luovutukseen, vaan siihen jotta tavaran ravistaa pois hoitajasta.. =DDD

Vierailija
7/7 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on täynä isättömiä lapsia kun naiset tekee mitä tahansa että muksuja saa?

Ehkä kannattaisi kokeilla lapettomuus hoitoa. Toki vieras muna on se halvempi vaihtoehto tai sitten jos vika onkin naisessa niin teille kehkeytyy mukava pikku panosuhde ;)