Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on niin kauheaa, jos joku saa si-rokotteesta ehkä jonkin sivuvaikutuksen?

Vierailija
14.12.2009 |

Mutta se ei ole ollenkaan kauheaa, että sikainfluenssaan on kuollut lähes 10 000 ihmistä?

Tässä logiikassa ontuu jokin. Huomaatteko sitä itse, rokotevastustajat?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatellut niin, että kun kyseessä on tutkimato rokote, niin se mistä enemmänkin puhutaan, on se että kukaan ei voi tietää mitä kaikkea se rokote voi aiheuttaa.

Itseni ja oman perheeni kohdalla olen ajatellut asian niin, että rokotteeseen sisältyy joka tapauksessa riski, jos sen jättää ottamatta, on riski sairastua, mikä ei itsessään vielä tarkoita yhtään mitään, suurimmalla osalla possutauti on ollut varsin iisi.

Koska emme ota kausi-influenssarokotettakaan, vaikka perhe on sen kerran sairastanut, emme ota tätäkään rokotetta. Ja siihen kausi-influenssaan sentään kuolee 500 000-1000000 ihmistä vuosittain, suomessakin n. 1000 vuodessa. Miksi ihmiset ei revi siitä hysteriaa?

Vierailija
2/2 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni ja oman perheeni kohdalla olen ajatellut asian niin, että rokotteeseen sisältyy joka tapauksessa riski, jos sen jättää ottamatta, on riski sairastua, mikä ei itsessään vielä tarkoita yhtään mitään, suurimmalla osalla possutauti on ollut varsin iisi.

Eihän rokotteen ottaminenkaan tarkoita itsessään vielä yhtään mitään. Yleensä rokotteet ovat olleet ihan turvallisia, myös influenssarokotteet. Toisaalta taas possutautiin on varmuudella kuollut ihmisiä. Kuka sanoo, ettet sinä kuulu heidän joukkoonsa?

Eli teitpä niin tai näin, voi käydä hyvin tai huonosti. Kuten elämässä muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän