Mieheni kiukunpuuskat
olen niin kyllästynyt mieheni jatkuviin kiukunpuuskiin, ei ole minkäänlaista stressinsietokykyä, paiskoo ovia, tai tavaroitaan, kun hakee jotain, oikein torvi!
Kommentit (4)
sama homma täällä ja tuntuu jos itse sanoo jotain väärin niin suuttuu.En uskalla kohta sanoa mitään!On se kyllä hermoraunio,itse kun olen huumorintajuinen ja elämään suht positiivisesti suhtautuva niin kyllä se vetää mielen matalaksi.Mullakin alkaa ahdistaa tää elämä!
samanlainen. Nyt ehkä vielä pahempana koska ero vireillä ja mies ottaa sen tosi raskaasti... No ei enää kauan tarvitse katsella tollasta onneksi!!!
sillä miehessä paljon hyviä puolia ja niitä haluan hänessä enemmän nähdä ja kolmas lapsikin meille tulossa..kait se stressi vain teettää sitä ärtymystä ja kun hällä sokeritauti niin ne mielialan vaihtelut johtuu varmaan verensokerin heilahteluista ym..luulisin.Kyllä sellselle käytöselee on syy näin haluan uskoa ja se pitäis varmaan selvittää kasvotusten.
meillä on välillä molemmilla ovien paiskomista sun muuta. Useimmiten kyllä osataan keskustella asioista, että kannattaisi varmaan kokeilla?