Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sinä rekrytoija joka palstailet täällä niin

Vierailija
14.12.2009 |

annatko vinkkejä työnhakuun

entä jos ei ole työkokemusta millä brassailla, mutta on kuitenkin koulutus (ylempi korkeakoulututkinto) ja lapset tehtynä ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin yleensä etsitään ns. hyvää tyyppiä eli muulla ei välttämättä ole niin iso painoarvo?

päteekö tämä minnekään paikkaan vai onko vain klisee?

Vierailija
2/6 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyppiä, jolloin ihan pikkudetailjeilla ei ole väliä, mutta kyllä se työkokemuskin ratkaisee.

Jos on hyvä työkokemus, niin koulutuksella ei ole niin väliä, mutta koulutuksen arvo kasvaa, jos kokemusta ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitä? Yhden hakemuksen luin, jossa pitkään kotona ollut sanoi, että kotiäitys riittää, nyt olen äärimmäisen motivoitunut ja innostunut koulutukseni käyttämiseen. Vaikka emme voineetkaan häntä palkata, hakemus jäi silti mieleeni tosi positiivisena. On kyllä sittemmin työllistynt.

Vierailija
4/6 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitä? Yhden hakemuksen luin, jossa pitkään kotona ollut sanoi, että kotiäitys riittää, nyt olen äärimmäisen motivoitunut ja innostunut koulutukseni käyttämiseen. Vaikka emme voineetkaan häntä palkata, hakemus jäi silti mieleeni tosi positiivisena. On kyllä sittemmin työllistynt.

opiskeluaikanen työ on, mutta eipä se paljoa auta..

Vierailija
5/6 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tärkeintä on, että itse tiedät mitä haluat.

Siis töitä ei saa niin, että mä haen mitä vaan mistä saa liksaa. Pitää itsellä olla joku suunnitelma.

OMat vahvuutensa ja heikkoutensa kannattaa tunnistaa luonteessa.

Vierailija
6/6 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se puuttuva rengas jolla on sellaisia tietoja ja taitoja, joita muilta puuttuu ja valitettavasti muille hakijoille mielellään sellainen joka entuudestaan tunnetaan sopivaksi.