Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kamala stressi vauvan liikkeistä

Vierailija
14.12.2009 |

En nykyään pysty ajattelemaan muuta kuin mahassani olevan vauvan liikkumista. En nuku öisin, vaan todennäköisesti pillahdan itkuun jos vauva on hetkenkin paikallaan.

Viime yönkin istuin sohvalla ja kolmeen kertaan varmistin liikelaskuilla, että vauva normaalisti liikkuu. Nytkin vauva myllertää mahassa koko ajan.

Millä siis saada nämä ajatukset kohtukuolemasta saa pois? Laskettu aika on reilu viikon päästä enkä enää jaksais näitä valvomisia...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pahin mahdollinen on tapahtuakseen, sinä et siihen voi vaikuttaa.. Näin minä ajattelin raskausaikana kun mielessä kävi sama asia. Koita jutella vaikkapa neuvolassa. Stressaaminenkaan ei ole hyväksi vauvalle.

Vierailija
2/4 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lepoa. Ei se voi eikä pidä koko ajan liikkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kovin mietityttää niin voit soittaa neuvolaan!!

Hetkessä olet kuulemassa sykettä vaikka.

Kaksi kannattaa pitää mielessä:

1) Tilaa on lapsellä vähän. ei se jaksa kokoajan liikkua, väsyttää sitäkin.

Jos itse jaksat varovasti venytellä niin lapsikin pitää.

2) Ihan muutamana viimesenä päivänä raskautta lapsi saattaa olla ihan rauhallinen vatsassa. Siis toki liikkuu, mutta on kuulemma aika yleistä että lapsi rauhoittuu ennen syntymää, että jos vaikka syntyisi tällä viikolla..

Vierailija
4/4 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolassakin olen tästä asiasta puhunut, mutta sieltä ei oikein mitään ohjetta saanut.

Teidän rohkaisut toivat ihan uutta voimaa :) Nyt ei siis auta muu kuin keksiä itselle muuta ajateltavaa

kiitos vielä!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi