Jäänne keskiajalta: nokikolari ilmoittaa ajan koska tullee (keskellä päivää tietty)
Jotenkin niin vanhakantaista, perjantaina tulee lappu että nokikolari saapuu ma aamupäivällä kello 9.30 What, kait normi-ihmiset ovat töissä päivällä eivätkä pysty tuollaisella aikataululla vapaapäivää järjestämään !!
Ja puh. nro, josta ajan voi vaihtaa, ei vastaa. No, siinähän soittelee ovikelloa turhaan. Meidän perh eon töissä
Kommentit (20)
eli ei edes tarkkaa päivää ja kellonaikaa
Naapureilta pitää udella keillä on jokäynyt, ja sitten tietää kytätä milloin mahdollisesti olis tulossa... :D
Nykypäivää tämäkin.
Ja sitten tästä seurauksena se, että olin itse suihkussa shampoot päässä pyyhe ympärillä just kun se tulikin sitten pimpottaan ovikelloa. Onneks oli edes ovet lukossa, muuten se olisi saapastellut sisälle asti varmaan vielä. :D
että meillä se nuohooja tunkee sen lappusensa etuoven väliin (eikä postilaatikkoon, meidän postilaatikossa kun vieläpä lukee talon numero eli ei olis vaikee arvata mikä on meidän loota). Ja kun erittäin vähän kuljetaan etuovesta niin joskus ne lappuset jää huomaamatta, on joskus nimittäin leijaillut ovea avattaessa jonnekin kenkätelineen alle...
mikä siinä on niiiiin vaikeaa lähettää etukäteen lappu, jossa lukee "olen tällä alueella viikoilla se ja se, varaa aika tästä numerosta"
Uskomaton jäänne, ilmoitetaan aika päivän varoitusajalla . . . ihmiset käy yleensä töissä
Eikö se vaan käy nuohoamassa piipun, ei kai siinä vieressä tarvi seistä?
Pitäisikö nokikolarin tulla teille nuohoamaan sunnuntaina klo 15, mukavasti lounaan ja iltapäiväkahvien välissä?
Mieti nyt vähän, elämä ja perhe sillä nokipetterilläkin on. Ja työ tehdään virka-aikana.
Mikä työ se sellainen on, ettei muka voi työnantajan kanssa sopia, että piipahtaa päivällä kotona avaamassa oven nokikolarille?
Kyllä sekä mun että miehen työpaikalla ainakin sen verran joustetaan.
luuletko sen saavan piipun kautta imettyä alas pudonnut noki. Kyllä se noki tarvii tulisijan tuhkaluukuista putsata pois, joten sisälle tarvii päästä.
Eikö se vaan käy nuohoamassa piipun, ei kai siinä vieressä tarvi seistä?
että siitä on erikseen säädetty pelastuslaissa.
Kyse on meidän jokaisen turvallisuudesta.
Mikä työ se sellainen on, ettei muka voi työnantajan kanssa sopia, että piipahtaa päivällä kotona avaamassa oven nokikolarille? Kyllä sekä mun että miehen työpaikalla ainakin sen verran joustetaan.
No, mulla menee tunti työmatkaan suuntaansa, joten eipä sitä noin vain "piipahdetä" kotona kesken työpäivän. Pakko ottaa vapaapäivä tai ainakin puolikas. Ja vapaapäivä ei minun työpaikallani onnistu päivän varotusajalla.
Ei olisi kovin paljon vaadittu, että ne nuohousilmoitukset tulisivat noin viikko etukäteen. Kyllä muutkin joutuu töitään suunnittelemaan!
Pitäisikö nokikolarin tulla teille nuohoamaan sunnuntaina klo 15, mukavasti lounaan ja iltapäiväkahvien välissä? Mieti nyt vähän, elämä ja perhe sillä nokipetterilläkin on. Ja työ tehdään virka-aikana. Mikä työ se sellainen on, ettei muka voi työnantajan kanssa sopia, että piipahtaa päivällä kotona avaamassa oven nokikolarille? Kyllä sekä mun että miehen työpaikalla ainakin sen verran joustetaan.
Kysehän oli siitä, että nokikolari ilmoittaa PÄIVÄN varoitusajalla että tulee.....
Sen sijaan että häneltä saisi VARATA ajan joka parhaiten sopii !!!!!!!!!!!!!
Kukaan ei todellakaan vaadi, että tulisi sunnuntaina ! Vaan että saisi itse varata sopivan ajan.
Opettele idiootti lukemaan
Minulle kyllä sopisi käydä kotona kurkkaamaassa kun hän sutaisee hormit.
eipä hänkään osaa lukea vietiä, kommentoi aina vaan mitä sattuu . . kotiäiti ?
Kylläpä viitsitte provosoitua muiden viesteistä. Kannattaako nyt idiootiksi ruveta haukkumaan?
Hei, elämää tämä vaan on. Säästytte burnoutilta ja mahahaavalta, kun ette joka postausta ryhdy stressaamaan. :)
Peace, man.
eipä hänkään osaa lukea vietiä, kommentoi aina vaan mitä sattuu . . kotiäiti ?
kun eivät osaa muuttaa toimintaansa nykyajan vaatimuksiin ?
Tyhmiä ?
Ihan jees, mutta arvaa vaan onko meillä mitään nuohottavaa... Et niinku minkähän savupiipun ajattelit nuohota?
Jos ette ole kotona, niin piippua ei nuohota, eli SAATTE soittaa juuri teille sopivan ajankohdan.
Tuohan on palvelua, että nuohooja itse huolehtii turvallisesta nuohousvälistä.
Jos ette ole kotona, niin piippua ei nuohota, eli SAATTE soittaa juuri teille sopivan ajankohdan. Tuohan on palvelua, että nuohooja itse huolehtii turvallisesta nuohousvälistä.
Sekä on hyvää palvelua, että kerrotaan päivän varoitusajalla aika, jolloin normaalit ihmiset ovat töissä. Nokikolarilla menee ainaa ja vaivoja käydä soittelemassa ihmisten ovikelloja . . aikaa kun ei voinut muuttaa, kun puhelimeen ei vastattu.
Sen sijaan että ns. yrittäjä antaisi kaikille mahdollisuuden valita sopivan ajan ja hänenkään ei tarvitsisi turhaan soitella ovikelloja. uskomatonta "palvelua"
kyllä he putsaavat ilmanvaihto/ilmastointikanavatkin nykyaikana,
ja joillekin muille, pimeälläkö heidän pitäisi siellä katolla komuta
Jos nyt yksi talo jää välistä siellä täällä, niin ei se ole mikään ongelma. Etkö ihan oikeasti näe suuttumuksesi takaa?
Kyllä nokikolarin pitäisi ensin soittaa ja kysyä että mihin aikaan illasta sitä saisi herrasväelle nuohous olla!