Lue keskustelun säännöt.
mun kälyn reisi on yhtä "paksu" kun mun käsivarsi!!!!!
13.12.2009 |
siis se on ihan mega laiha,ei läskiä missään. jotenki etovanki näkönen kun makaa lattialla ni lantion luut törröttää kummallisesti maatessa ja tosiaan reidet on niiiiinkapeat kunmunkäsivarsi!! siis sen 5v tyttö laitto äitisä juhlavan topin yksiin juhliin...joskus mietin että miten tuollasen kanssa voi edes mies halata..
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Syömishäiriöt on aika yleisiä