Voi luoja miten idiootti joku voi olla. Huutisasiaa + rasittava ihminen. ov
Mulla on muutama kohde avoimena ja yhteen kohteeseen tuli viime viikolla kysymys, että voiko paketin hakea nyt viikonloppuna (kohteet sulkeutuvat huomisaamuna).
Sanoin, että haku sopii kyllä ja voinhan kyllä sulkea kohteen aikaisemmin, jos haluat.
Noh, kyselijän seuraava kysymys: ok, laita mulle meiliä???!!!! Siis haloooooooo. Ei kukaan voi olla noin tyhmä, eihän?
Laitoin vasta viestin (siis vastauksen siihen kysymykseen), että sun pitää tehdä huuto, en mä muuten saa sun tietoja, kun kohde sulkeutuu.
Noh, huuto tuli ja n. 10 minuuttia sen jälkeen toisen huutajan huuto. En ollut tuolloin koneella, joten en voinut välittömästi sulkea kohdetta (huudot oli laitettu aamuyöllä..). Ja aamulla kohteeseen oli tullut vielä 4 huutajaa lisää.
Eilisiltana tuo kyselijä laittoi viestin, missä sanoi, että mikset ole sulkenut kohdetta, kuten lupasit, koska hänhän teki huudon ja sulla on nyt se mun meiliosoite ym.
Laitoin vastauksen, että valitettavasti en voi sulkea kohdetta, se ei ole reilua muita huutajia kohtaan jne. Mutta voit korottaa huutoasi.
Tänä aamuna oli tuolta tullut taas uusi kysymys, todella vittumainen, katkera ja ärsyttävä: Sinä olet yksi paskan jauhaja jne. jne. jne. jne. Oikein kahden kysymyksen verran :D
Kommentit (5)
elämä ei mene aina niin kuin haluaa. Ei ollut sinut syysi, että muut alkoivat huutoja tehdä heti perään. Huutakoon lisää hintaa jos tuotteen haluaa. Älä välitä tuollaisista tyypeistä!!
Jos se haluaa sopia erikoisjärjestelyn, sopikoon. Jos sopii huonosti, oma moka.
kyseinen tyyppi ei voita huutoa. saat takuulla negan.
olisit välttynyt tolta kaikelta...
A) Sulkenut kohteen heti, kun huomasin huudon (=seuraavana aamuna), jolloin voittaja olisi ollut muu kuin tuo kyselijä (eli voittajana olisi ollut korkeimman huudon tehnyt huutaja).
B) Istunut koko yön koneella passissa, että koskakohan se huuto nyt tuleekaan, että voisin sulkea kohteen. Vastauksen laitoin kysymykseen edellisenä iltana seiskan maissa (kysymys oli tullut hetkeä ennemmin) ja huuto siis aamuyöllä.
En ole tunnistautunut eli en saa mitenkään tuon kyselijän tietoja, senpä takia kehoitin tekemään huudon.
Ja kyse ei ole mistään nollapalautteisesta ihmisestä vaan kyseinen kyselijä on tehnyt aika monta kauppaa jo (yli 20 kappaletta) eli kyse ei ole mistään tietämättömästä keltanokasta.
olisit välttynyt tolta kaikelta...