Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on täydellinen koti (uudehko okt), hyvät työpaikat,

Vierailija
12.12.2009 |

olemme sivistyneitä ja koulutettuja.

Mieheni kanssa ei kuitenkaan ole mitään muuta yhteistä kuin näiden helvetin kulisissien ylläpito, ei taidettu kummatkaa rakastaa oikeasti toisiamme edes suhteen alussa. Ei riidellä mutta ei rakastetakkaan. Olen ihastunut tavalliseen ja vaatimattomaan mutta sydämmelliseen mieheen. Hän ei ole naimisissa, lapsi on ed. avioliitosta.

Pidänkö kurjan kulissini vai mitä teen? Olen ihan rikki ja yksin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu asiasta miehesi kanssa. Voimia tulevaan.

Vierailija
2/8 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väität olevasti sivistynyt ja koulutettu, mutta kirjoitat silti "sydämmellisseen".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väität olevasti sivistynyt ja koulutettu, mutta kirjoitat silti "sydämmellisseen".

Vierailija
4/8 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puheille? En sano tätä ilkeilläkseni, vaan siksi että ymmärtäisit, miksi alunperin teit ne valinnat mitä teit. Ja kuka olit silloin ja kuka nyt.

Vierailija
5/8 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaiset kulissit ja pieni lapsi kanssa. Minä lääketieteen tohtori, mies juristi. Ei koskaan riidelty miehen kanssa, mutta ei rakastettukaan. Tuntui, että päivä päivältä pieni pala minussa kuolee. Ja sitten eräänä päivänä tein päätöksen, että nyt se loppuu.

Tästä on nyt 5 vuotta ja koen, että se oli elämäni paras päätös. Erosimme sivistyneesti ja lapsen huoltajuusasiat saimme riidoitta sovittua. Luulen, että ero oli lopulta helpotus miehellekin. Nyt ollaan exän kanssa parempia kavereita kuin avioliitossa. Mutta tärkein asia, minkä eron myötä sain oli itseni, minut, takaisin.

Seurustelen nyt ihanan miehen kanssa ja välillämme on INTOHIMOA :) En edes muistanut kuinka ihanaa se voi olla!

Ero ei ole koskaan helppo päätös. Meidän kohdalla se oli oikea. Sinun tapauksestasi en tiedä. Mutta se mikä meillä, minulla ja miehellä molemmilla helpotti eroa paljon oli se, että meillä molemmilla on laajat tukiverkot, paljon hyviä ystäviä ja sukulaisia, jotka kuunteli ja kuunteli, pyyhi kyyneleet poskilta ja oli läsnä.

Toivon sinulle ap voimia. Päätöstä ei kannata tehdä yhdessä yössä, mutta omaa sisintä pitää kuunnella. Sitten tiedät mitä tehdä. Jos teillä ei ole lapsia, niin ero on varmasti helpompaa kuin lapsiperheen, vaikka tietysti silti rankkaa.

Vierailija
6/8 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastakkaan-sanaa? Juu, heitä vaan se rakas takkaan. :)

Sama iski heti mulla silmään.

Vierailija
7/8 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole muuta kommentoitavaa, kun pienet kirjoitusvirheet voi kommentoijan älyllisestä ja sivistystasosta päätellä omat johtopäätöksensä.

Vierailija
8/8 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen takia ero on vaikea ajatus. Materiasta olisi helppoa erota ja lapsille toivoisin tietysti kaikkea kivaa mitä voi rahalla tarjota. Onnea sillä ei saa, sen tiedän. Aluksi iloitsin tästä talosta, mutta onnea se ei miedän perheeseen tuonut.

Harmillisia nuo kirjoitusvirheet , ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme