Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksielämä loppui

Vierailija
12.12.2009 |

kuin seinään. Mutta miksi? Olemme olleet 10 vuotta naimisissa ja harrastaneet seksiä 3-5 kertaa viikossa, mutta yhtäkkiä se loppui ilman mitään näkyvää syytä. Pettääkö vaimo minua? Yhtäkkiä kiinnostus vain lakkasi eikä häntä enää huvita se, että tyydytän hänet. Ei kiinnosta puheet, ei nuoleminen, ei sormileikit, ei silittely, ei naiminen, ei mikään. Kahteen kuukauteen ei ole tapahtunut mitään, mutta aamuisin haistan wc:ssä hiuslakan ja hajuveden eli töihin lähdetään kyllä huoliteltuna.

Mä olen nyt vähän kahden vaiheilla, et kun en jaksa enää flirttailla vaimoni kanssa, et pitäiskö soittaa jollekin netissä ilmoittavalle puhelintytölle ja käydä purkamassa paineet vai pitäiskö käydä kuksimassa jotakin kotirouvaa, jota panettaa ja joka osaa arvostaa sitä, että mies osaa sängyssä... Mitä hittoa mä oikein tekisin? Puhelinytöistä ei kyllä tiedä onko ne terveitä ja se on aina rahapussista pois, jos sellaisella käy eikä niitä seksiä haluavia kotirouviakaan nyt ihan joka oksalla kasva ja on varmaan ihan hirvee duuni löytää sellanen "luotettava", joka ei hae muuta kuin hyvää seksiä eikä ala soittelemaan perään... Sviddu mä oon ihan hakoteillä nyt. Sanokaa nyt jotain, et mitä mä tekisin! Pliis!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite petin tyttöystävääni hänen ollessaan raskaana, eihän sellasta pystynyt edes ajattelemaankaan että naisin maha pystyssä olevaa naista,kuvottavaa sanon minä.. sain onneks koko 9 kkn:n ajan tiukkaa ja timmiä ihanaa pillua, mutta nyt kun nainen on palautunut raskaudestaan seksi maistuu mitä paremmalle, minun onnekseni en jäänyt koskaan kiinni ja toivottavasti en jatkossakaan, seksi on seksiä ja eikä rakkautta pitäisi siihen sekoittaa..se on mun mielipide.

Ihminen on laji, jonka jälkeläisten laadukas hoito edellyttää enemmän kuin vain äidin hoivaa. Siksipä ja monesta muusta syystä aikuiseksi kasvanut heteromies haluaa panna naisensa paksuksi JA on ylpeä, kun siinä onnistuu JA haluaa panna raskaana olevaa naista ihan panemisen ilosta ja pitääkseen huolta omista ja naisensa tarpeista. Mutta kasvuprosessi vaurioituu herkästi ja viallisia miehiä - ja naisia - on liikkeellä paljon.

Vierailija
22/27 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tod.näk. peuhaa vieraissa tai on matkalla sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa ei ole mitään merkitystä, onko isä läsnä vai ei, jos ajatellaan asiaa ainoastaan ihmissuvun jatkumisen kannalta. Sukupuolivietti on pohjimmiltaan sitä, että pannaan paksuksi mahdollisimman monta naista elämänsä aikana, tosin luonnon valinta on vääristynyt teknologiankehityksen myötä. Nykyään henkinen potentiaali on miehellä suuremmassa osassa, kuin machoilu ja "porukan taitavin ja vahvin" metsästäjä. Kun lapsia tehdään paljon, suurin osa niistä kasvaa kuitenkin potentiaalisiksi suvunjatkajiksi, joten tietoiskusi on täyttä lässytystä. Paska isä on huonompi kasvun kannalta kuin poissa oleva isä.

Miksi pitäisi olla ylpeä isyydestä tai äitiydestä? Ei ole tavallisempaa asiaa kuin lisääntyminen. Narkkarit, juopot ja muut hampuusitkin voivat lisääntyä. On siinä ylpeilynaihetta kerrakseen.

Kyllä ylpeily tulee vasta siinä vaiheessa, kun on saanut lapsistaan kasvatettua kunnon ihmisiä. Eli sosiaalisia ja fiksuja.

Ihminen on laji, jonka jälkeläisten laadukas hoito edellyttää enemmän kuin vain äidin hoivaa. Siksipä ja monesta muusta syystä aikuiseksi kasvanut heteromies haluaa panna naisensa paksuksi JA on ylpeä, kun siinä onnistuu JA haluaa panna raskaana olevaa naista ihan panemisen ilosta ja pitääkseen huolta omista ja naisensa tarpeista. Mutta kasvuprosessi vaurioituu herkästi ja viallisia miehiä - ja naisia - on liikkeellä paljon.

Vierailija
24/27 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun asiaa ei ajatella yksinomaan ihmissuvun jatkumisen kannalta. Oletko kuullut: useimmat isät rakastavat lapsiaan ja vaimoaan.

Ja väittäisin että tasapainoisessa ja rakastavassa perheessä kasvaa tasapainoisempia ihmisiä kuin niissä missä kellään ei ole muuta merkitystä kuin panopuuna tai -koneena oleminen. Arvelisin yksinkertaisesti, että rakastavassa perheessä kasvaa kilpailukykyisempiä lapsia, tai lapsia jotka pärjäävät riittävän hyvin lähes kaikessa ilman, että edes ajattelee jotakin kilpailemista.

Näin. Provosoitumiseni tältä osin päättyi tähän.

Vierailija
25/27 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin jo muuallekin, mutta ei kiinnosta mua. Menin naimisiin nymfon kanssa, mut nyt hänpä ei yht'äkkiä halua mua enää kymmenen vuoden jälkeen.

Kysyin tänään vaimolta, että milloi viimeksi suutelit mua? Ei osannut vastata. Väittää rakastavansa mua. Väittäisin, etä rajastaa kuten kissan pentua, mut ei varmasti kuten miestä.

Paskaaks tässä, alan suihkiman vieraissa. nimim. 191 cm 92kg ja kaikkensa antava, tänä!

Vierailija
26/27 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita hänen koneeseen salaa vakoiluohjelma tätä suositeltiin iltalehden sivuilla. Sillä selviää mitä koneella tekee ja kenen kanssa keskustelee.

Voihan se olla että se joku on töissä ja panevat ruokkiksella,jos oikein laittautuu.

Kysy suoraan ja hae vastauksia.Jos ei anna käytä mielikuvitusta miten saat kiinni itse teossa,silloin on todistusaineistoa.

Kuitenkaan älä itse mene pettämään,se ei ole mikään ratkaisu vaan pahentaa tilannetta vain.

Toivotaan,että olisi vain ihastunut johonkin eikä olisi vielä ehtinyt panna toista.

Vierailija
27/27 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aikaa kulunut yli puoli vuotta? Joko vaimoa kiinnostaa? Toivottavasti ei ollut mitään pahempaa, vaan ohimenevää. Minunkin neuvoni olisi ollut että kirjaudu ihmeessä itsekin Faceen niin näet vaimon kaverit. Ja että ala käyttäytyä viileästi, räplää ja piilottele puheintasi yms niinkuin muka sinulla olisi suhde toisen kanssa. Yleensä silloin vaimoa alkaa kaduttaa käytöksensä, pelästyy.

Kerro nyt kuitenkin missä nykyään menette :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi