Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksielämä loppui

Vierailija
12.12.2009 |

kuin seinään. Mutta miksi? Olemme olleet 10 vuotta naimisissa ja harrastaneet seksiä 3-5 kertaa viikossa, mutta yhtäkkiä se loppui ilman mitään näkyvää syytä. Pettääkö vaimo minua? Yhtäkkiä kiinnostus vain lakkasi eikä häntä enää huvita se, että tyydytän hänet. Ei kiinnosta puheet, ei nuoleminen, ei sormileikit, ei silittely, ei naiminen, ei mikään. Kahteen kuukauteen ei ole tapahtunut mitään, mutta aamuisin haistan wc:ssä hiuslakan ja hajuveden eli töihin lähdetään kyllä huoliteltuna.

Mä olen nyt vähän kahden vaiheilla, et kun en jaksa enää flirttailla vaimoni kanssa, et pitäiskö soittaa jollekin netissä ilmoittavalle puhelintytölle ja käydä purkamassa paineet vai pitäiskö käydä kuksimassa jotakin kotirouvaa, jota panettaa ja joka osaa arvostaa sitä, että mies osaa sängyssä... Mitä hittoa mä oikein tekisin? Puhelinytöistä ei kyllä tiedä onko ne terveitä ja se on aina rahapussista pois, jos sellaisella käy eikä niitä seksiä haluavia kotirouviakaan nyt ihan joka oksalla kasva ja on varmaan ihan hirvee duuni löytää sellanen "luotettava", joka ei hae muuta kuin hyvää seksiä eikä ala soittelemaan perään... Sviddu mä oon ihan hakoteillä nyt. Sanokaa nyt jotain, et mitä mä tekisin! Pliis!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tälle liitolle ja suhteelle kuuluu nyt? Selvivikö mitään ja onko tilanne korjaantunut vai tuliko ero?

Vierailija
2/27 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva kääntää selkänsä, kun yrittää puhua asiasta ja alkaa nukkua. Päiväsaikaan ovat joko lapset korvat pystyssä tai Facebook kiinnostaa enemmän kuin puhuminen. Ennen puhuminen onkin onnistunut, mutta yhtäkkiä olenkin "nobody". Ehkä mä olen vain typerys, joka tuo leivän perheelle. En kyllä eroakaan ole oikein ajatellut. Ehkä mun pitäisi. En tiedä. Ei haluaisi lasten takia, jotka ovat niin onnellisia siitä, että isi leikkii heidän kanssaan. Mut ei muuta elämää jaksa kauaa, jos ei oo seksielämää ja siksi mietinkin, että pystyisikö sitä harrastamaan seksiä jonkun muun kanssa kaikki ne vuodet, että lapset kasvavat isoksi vai onko vaimolla suunnitelma hypätä toisen miehen kelkkaan ja viedä lapset mukanaan. No, mut hittoox siitä, nyt päässä tykyttää, et pillua pitäis saada ja mieluiten niin, että nainenkin on läpeensä tyytyväinen! Kotona se ei onnistu, joten suunta on muualle.

Vierailija
4/27 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelintytöt on 200 egee tunti... Ei pysty... :(

Sanokaas missä olis netissä jokin puutteessa elävien naisten palsta?! Tai kai se hätätilanteessa jokin pariskuntakin käy!! Hedonistinen ote asiaan! Seksiä & molemminpuolista nautintoa ja juttuseuraa, mutta ei sitoutumista! Tai ehkä kaveruustasolla. Henkireikää. Ensin keskustelua ja sit ehkä seksiä, jos kemiat sopii yhteen. En tiä. Täytyy ehkä miettiä aamulla, kun keittelee tenaville puuroa. Hyvää yötä kaikille, jotka vastasivat tai tulevat vastaamaan tai edes lukivat ajatuksella!

Vierailija
5/27 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko varmasti olet nyt jotenkin mokannut ihan itse, jos kerran ennen oli seksiä koko ajan ja nyt sitten ei saa edes koskea vaimoon. Jos tahdot mokata lisää, mene ihmeessä vieraisiin- ja valmistaudu eroamaan, kun huomaat että vaimosi raivostuu teostasi. "No ku en saa seksiä" ei ole mikään aikuisten syy erota, asia pitää edes puhua selväksi ennenkuin lähtee paineitaan purkamaan (oletko kuullut runkkaamisesta, ei orgasmiin naista tarvita??). Jos ei puhumisesta oikeasti mitään tule, kirjoita vaimolle kirje.

Vierailija
6/27 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän seksin loppumisen tuovan ongelman täysin. Itsellä meinasi pää levitä kun olin aivan kiimassa koko raskauden ajan eikä miehelle kelvannut seksi vauvamasun kanssa. Odotus oli sietämätöntä mutta en pettänyt. Mitään peruuttamatonta ei ole tapahtunut ja seksielämä palasi nopeasti synnytyksen jälkeen. Jos olisin pettänyt ja jäänyt siitä kiinni, ei olisi parisuhdetta eikä seksielämää...

Yritä vielä vaimoasi, ainoa ratkaisu josta ei seuraa mitään peruuttamatonta ja jossa voitte saada kaiken kohdilleen.

Onko sinulla mitään aavistusta seksilakon syystä? Oletko pettänyt vaimoasi tai antanut edes syytä epäilyyn (siis oikeasti, vaimosi voi tietää sellaistakin minkä luulet olevan tarkoin suojeltu salaisuus). Mitä tapahtui silloin kaksi kuukautta sitten kun loistava seksielämä päättyi kuin seinään.

Ja, anteeksi nyt vain, mutta vaikka tiedätkin olevasi loistava sängyssä viestisi kuulostaa siltä ettei parisuhdetaidot ole yhtä hyvin hallusssa. Olet jotenkin hyökkäävän ja ehdottoman oloinen jo kirjoittaessasi vieraille ihmisille. Miten olet ottanut asian puheeksi vaimosi kanssa?

Vierailija
7/27 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee sanoa, kun ei halua asiasta puhua. En ole pettänyt häntä koskaan, mut viimeaikoina on kyllä pyöriny mielessä. Vakavastikin. Pari kuukautta sitten vaimo kai löysi jotain uusia miespuolisia kavereita ja pelejä Facebookissa ja ne tuntuu olevan iltatissuttelun kanssa "parempaa" kuin paneminen. Kai se sit on kyllästyny kuksimaan miehensä kanssa ja hakee kiksinsä netistä. Ainakin Facebook katoaa salamana alapalkkiin kun tulen tietsun luo.

"Parisuhdetaidot"? No, en mä nyt ala koko ajan maanittelemaan ja rukoilemaan, et kertoisko jos joku painaa mieltä, et jos oon kymmenen kertaa kysynyt eikä vastausta tule, niin olkoot. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Ja jos olen kuullostanut niin "ehdottomalta", niin mulla vaan on vaihtoehdot aika vähissä. Vaimo, joka ennen itki ja tärisi rajuista orkuista ja halusi seksiä on äkkiä muuttunut rähjääväksi ja tissuttelevaksi pihtaajaksi ja viettää aikaansa mieluummin muiden kanssa ja jättää lähes kaikki kotityöt minulle. (=Jos minä en siivoaisi ja laittaisi ruokaa, niin lattioilla olisi sentti sontaa ja söisimme tölkkiruokia ja mikroeineksiä!) Tämän vuoksi ajattelen, että tässä on pian "Game Over", kun mikään ei riitä ja tavallinen perhe-elämä ei ole mitään.

(Häh? Mikä se sellainen mies on joka ei halua vaimoaan kuksia kun tämä on raskaana?! Minä ainakin sain parhaat "kyydit" kun vaimo oli aivan kiimasta sekaisin raskausaikoina!)

Vierailija
8/27 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiikarissa. Olethan muistanut kehua kauniiksi ja sanoa rakastavasi ainakin muutaman kerran viikossa?

Koitapa asentaa koneelle Powered Keylogger, löytyy googlaamalla. Näin narautin oman vaimoni ennen kuin oli liian myöhäistä. Tai oli se tavallaan liian myöhäistä, kun ehti panna vierasta, mutta ainoastaan yhtenä viikonloppuna...

-Petetty mies

Vierailija
9/27 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pastori puhui myötä- ja vastamäestä niin aikasemmin olit myötämäessä. Nyt olet vastamäessä. Mitäs sillon lupasitkaan?

Piilota viinat ja ota viikoks nettiliittymä pois päältä. Käyt asetuksista muuttamassa sillai ettei pelaa (jos homma ei o tuttu niin kirjota paperille mitä muutit jotta osaat sitte korjata). Kato tekeekö ihmeitä kun ei facebookki pelaa.

Vierailija
10/27 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko varmasti olet nyt jotenkin mokannut ihan itse

Tottakai se on miehen vika, jos vaimoa ei kiinnosta seksi, koska miestä se kiinnostaa tasan varmasti jatkuvasti. Ei se nyrkkikyllikki ole oman vaimon veeroinen, vaikka osaakin kaikki parhaat temput. Siitä puuttuu se toinen ihminen.

Tämä on nähtävästi naisille vaikea käsittää. Nainen luulee, että on vaan panokone, johon ukko roiskasee tarpeensa. Yleensä nämä naiset eivät saa orgasmia - eivätkä sitä edes halua, vaan että mies menisi päältä mahdollisimman pian.

Naisessahan ei koskaan ole mitään vikaa. Hän 'päästää höyryjä', 'rentoutuu', 'ottaa omaa aikaa' jne. Mies olisi itsekäs sika, jos erehtyisi moiseen.

Vierailija
11/27 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just tommoset oireet oli munkin vaimokkeella kun oli löytänyt parempaa seuraa. 3kk tän jälkeen jäi kiinni pettämisestä ja perhe hajos. Kannattaa nyt kyllä pakottaa ementäs puhuun asiasta. Parempi et menee homma heti katkolle ku se että joudut kärvisteleen vaikka 1v ja silti sama lopputulos.

Vierailija
12/27 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos 2 kk saa aikaan tuollaisen purkauksen. Itse kestin 10 pitkää vuotta (ensin harveni 1 x 2 viikkoa, sitten 1 x 1kk jne), kunnes lopulta oli 4 x vuodessa.

Jos miehessä on vika on se mekaaninen, joka pitää korjata lääkärillä (ylä/alapää, sama se), mutta, jos naista ei haluta se on myös miehen vika, kun onneton tunari ei saa naistaan haluamaan..

tosta se lähtee ylä - tai alamäkeen...

nimim.Khalkidin munkki (

Vierailija
13/27 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loggaa FB:iin ja aloita sinäkin yhteinen harrastus vaimosi kanssa. Samalla näet ketkä muut ovat puolisosi kavereita.

Vierailija
14/27 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite petin tyttöystävääni hänen ollessaan raskaana, eihän sellasta pystynyt edes ajattelemaankaan että naisin maha pystyssä olevaa naista,kuvottavaa sanon minä.. sain onneks koko 9 kkn:n ajan tiukkaa ja timmiä ihanaa pillua, mutta nyt kun nainen on palautunut raskaudestaan seksi maistuu mitä paremmalle, minun onnekseni en jäänyt koskaan kiinni ja toivottavasti en jatkossakaan, seksi on seksiä ja eikä rakkautta pitäisi siihen sekoittaa..se on mun mielipide.

Vierailija
15/27 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n naisen käytös on minusta läpinäkyvää ja typerää. Mutta jos hänet ahdistaa nurkkaan eikä anna mahdollisuutta kertoa itse, mitä tapahtuu, hän todennäköisesti tekee hätiköityjä ratkaisuja.

Ehkä vika siis on ap:n naisessa. Yleensä seksi vähenee jotenkin vähitellen. Jos se katkeaa yks kaks, sille lienee jokin syy. Jos sitä ei tiedä itse, eikä nainen suostu puhuman asiasta, on pistettävä kova kovaa vastaan.

Kovalla kovaa vastaan en tarkoita ankaraa kovistelua vaan ap:n määrätietoisuutta. Nainen pitää saada puhumaan ja se kannattaa tehdä helpoksi. Vaimon on hyvä tietää että hänen odotetaan puhuvan suunsa puhtaaksi, koska se hänen pitää lopulta kuitenkin tehdä. Ja samalla osoittaa, että edes vaikeat asiat eivät aiheuta välitöntä huutoa ja tappelua.

Itselleni kävi niin että seksi väheni vähenemistään. Yritin jutella hänen kanssaan ja etsiä syytä, mutta hän ei osannut sanoa mitään eikä suostunut minkäänlaiseen keskusteluun ulkopuolisen asiantuntijan kanssa. Vähitellen huomasin, että juuri netistä voi kyllä löytää vaikka minkälaista juttuseuraa ja jostakin juttuseurasta oli jo syntyä "juttujakin". Päätin erota mutta jouduin työttömäksi enkä nyt kykene muuttamaan muualle. Olen kuitenkin löytänyt jo lupaavan uuden suhteen ja toivon että se kestäisi kunnes saan muutettua pois täältä.

Vierailija
16/27 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite petin tyttöystävääni hänen ollessaan raskaana, eihän sellasta pystynyt edes ajattelemaankaan että naisin maha pystyssä olevaa naista,kuvottavaa sanon minä.. sain onneks koko 9 kkn:n ajan tiukkaa ja timmiä ihanaa pillua, mutta nyt kun nainen on palautunut raskaudestaan seksi maistuu mitä paremmalle, minun onnekseni en jäänyt koskaan kiinni ja toivottavasti en jatkossakaan, seksi on seksiä ja eikä rakkautta pitäisi siihen sekoittaa..se on mun mielipide.

Verrattain lapsellinen mielipide.

Vierailija
17/27 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käyttää kosmetiikkaa on usein ihastumisen merkki. Omaan puolisoon ei kosketa, kun silloin "pettäisi" uutta ihastusta. Onko alkanut ostella uusia vaatteita? Menepä ihan kaikessa ystävyydessä olkapään taakse katselemaan, kun kirjoittelee facebookissa. Jos ei ole salaisuuksia, niin ei pitäisi hermostua siitä.

Vierailija
18/27 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nämä ole mitään valintajuttuja, että "päätänpä nyt himoita vaimoa pelkästään rakastamisen ilosta".

Tai "olenpa nyt hetero kun se on yhteiskunnassa paljon helpompaa".

Verrattain lapsellinen mielipide.

Vierailija
19/27 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo oo jokaisen oma asia. Tekee sitä mitä ite haluaa,elämä on valintoja täynnä ja joskus on vaikea valita. Mutta toivon kumminkin että tyttös saa sut vielä kiinni itse teoistas, se on kyllä todella väärin naista kohtaan käydä painamas muita vaikka sillon kun raskatamas naises on raskaana, hyvin hyvin itsekästä ja vastuutonta..Mut toisaalta kaikkihan me petetään (suurinosa meistä) vaikka monet ei sitä myönnä. Kyllä mä sanon et kerran vuodessa vieraissa käyminen antaa potkua, eikä siitä tarvitse kertoa kellekkään.

Vierailija
20/27 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harkitset vieraissa tai huorissa käymistä, taidat itse olla ongelma. Et vaikuta olevan kovin huolissasi vaimostasi. Ehkä hän on sairas, masentunut tai erittäin pettynyt sinuun. Yritäpä ottaa selvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi