Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VITUTTAA noi pikkujoulut!

Vierailija
12.12.2009 |

Ämmä oli eilen pikkujoulussa, joi 5 siideriä ja maannut koko päivän klo 21 asti sängyssä. Ja nyt sitten nukuttaessa pudotti vaivankin sängystä päälleen. Prkle! Ei siitä ole mihinkään,

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaivaan ei sattunut.

Vierailija
2/10 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin toisessa huoneessa kun kolahdus lattiaan kuului. Nukutin sitten kainalossa lapsen. Vaimolla sitten meni tämä päivä maatessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin puolisoja kutsutaan, kaupungin työntekijä kun vaimo on. Oishan se muuten mukava uhdessäkin joskus, pienen kanssa sitä yhteistä aikaa suht vähän. ap

Vierailija
4/10 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama lapsi joten noi kaatumiset tietysti on ennekin kuullut, mutat suututti kun jätin toiselle hetkeksi vahdittavaksi ja sitten kävi noin. Aina se sydän sykähtää kun kuulee lapsen tippuvan, vaikka tuossa iässä se on liki poikkeus että joskus niin käy.

Vierailija
5/10 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

krapulassa makoilevalle vauva nukutettavaksi? Ei olisi tullut mieleenkään antaa omalle krapulaiselle siipalleni tänään pikkuvauvaa kainaloon.

Vierailija
6/10 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita kestää... tosin aika hyvästä määrästä tarvii koko päivä maata xD

Ämmä oli eilen pikkujoulussa, joi 5 siideriä ja maannut koko päivän klo 21 asti sängyssä.

Vierailija
7/10 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/10 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa miehistä on tuollasia joka viikonloppu! revi siitä!

Vierailija
9/10 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin laivalla, minä selvänä ja mieheni humalassa. Oli keskipäivä ja vauva nukkui vaunuissa kun minä ja mies istuttiin kannella säästä nauttien. Jotenkin en käsittänyt että mies oli ihan kunnolla humalassa, en ollut huomannut juoneen kuin pari eikä vaikuttanut kovin humalaiselta. Oltiin sovittu kuitenkin että minä hoidan lapsen täysin.

Mies kuitenkin otti lapsen syliinsä ja meni tämä sylissään nojailemaan laivan kaiteeseen, siten ettäjos lapsi olisi tippunut sylistä, olisi tippunut suoraan mereen. Minä siinä sitten itku kurkussa suostuttelin miestä antamaan lapsen minulle. Ärsyyntyi että kyllähän hän saa lapsensa pidettyä ja pelkäsin jo ettei anna lasta takaisin uhmallaan.

Sain kuitenkin lapsen ja mentiin hyttiin. Mies makasi sängyllä ja minä menin hytin vessaan. Jätin oven auki ja lapsen köllöttelemään siihen lähelle lattialle ja sanoin miehelleni ettei ota lasta, minä hoidan tämän. No mieshän otti lapsen syliinsä sängylle ja minulle tuli kiire kun en tiennyt mitä typerää saisi päähänsä. Sängyn vierelle päästessäni mies makasi selällään, käsivarret suorina piti lasta yläpuolellaan ja huudahtaessani miehen nimen tämän silmät pyörähtivät pään sisään ja vauva tipahti suorilta käsiltä miehen rinnalle. Mies ei juonut tässä välissä mitään ja aikaa oli kulunut ehkä puoli tuntia tuosta kansiepisodista...

Aikaa on kulunut 1,5 vuotta mutta minä olen edelleen itku kurkussa kun ajattelen miten vaarallinen tuo tilanne kannella oikein oli. Nykyään mies sitten nukkuukin sohvalla jo toisesta oluesta. Lapset saattavat kiiveä yöllä sänkyymme ja pidän tiukan rajan siitä ettei mies osallistu hoitoon enää mitenkään vaikka olisi vain kevyessä humalassa. (Taitaa vain paskiainen käyttää tuota hyväkseen kun haluaa nukkua hyvin ja minun hoitavan molempien lasten heräilyt täysin...)

Ap älä koskaan anna lasta hetkeksikään humalaisen hoidettavaksi! Vaikka kuinka luulisit että toinen on vain pikkuhiprakassa.

Vierailija
10/10 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa miehistä on tuollasia joka viikonloppu! revi siitä!

Jos ap itse on tuollainen yleensä, ei hönellä ole oikeus valittaa kun vaimo antaa kerrankin takaisin. Mutta jos ap itse ei ole tuollainen, ei hänen tehtävänsä ole saada kostoa kaikkien av-mammojen miesten tekemisistä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän