Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa on joulukorttien teko?

Vierailija
12.12.2009 |

Mun tartteis tehdä kortit loppuun, kirjoittaa kuoret ja saaha ne postiin. Tänään ei ole ollut yhtään inspistä, huomenna sitten pakon edestä inspiraatio iskee :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ne pitäisi lähettää? Taidan ostaa punaisen ristin postimaksumaksettukaikkiinmaihinkortteja, voi lähettää vielä viikon päästä? vai?

Vierailija
2/11 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

johonkin hyväntekeväisyyskohteeseen ja lähettäneet sähköpostitervehdyksen ystäville ja sukulaisille. Tänä vuonna tuimme AIDS-tukikeskusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista tuli aika suuritöisiä, ja oikein ei olis motivaatioo tehdä enää...

Vierailija
4/11 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulumerkillä.

Vierailija
5/11 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin "hyvissä ajoin" (yleensä viimeisenä iltana väsätään...). Nyt van osoitteet ja postiin. Viitisenkymmentä laitetaan, ei kaikkia tosin postiin.

Vierailija
6/11 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvikkeet kortteihin ja postimerkit, mutta kotona huomasin, että kirjekuoretkin olis ollu pop... Ja kuvat, jotka laitetaan kortteihin, ei ole tullu vielä.

Vierailija
7/11 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jouluinen valokuva (mutta ei iänikuista perhepotrettia..) ja muuta lurexia mukana kuvankäsittelyllä taiottuna...

Vierailija
8/11 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari merkkiä puuttuu, mutta muuten valmiina postiin.

Oon todennut, että paras tehdä kortit sillon kun inspistä löytyy, turha odotella joulustressiä.

Vierailija
9/11 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suku ja kaverit on kuoressa ja osoitteet ja merkit päällä, puolet kuorista oottaa tyhjänä miestä ja maanantai-iltaa...

Vierailija
10/11 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko joku 27 tehtynä, n.10 pitäs viel väsätä, ideat on ja materiaali, huomenna teen loppuun vaikka pakosta ja vien maanantaina postiin

Vierailija
11/11 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aina itse n.30- 40korttia. Ja nyt tehtynä n.5 ja puolitekoisena 10..........

KÄÄK! No paikalliset kortit oon aina käynyt tiputteleen laatikkoon. Postiin pitäis saaha 25 korttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi