Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

poika osti sitten kengät ITSE,kun niin halusi.....

Vierailija
11.12.2009 |

kuukausi sitten,olin varannut pojalle 90e,että ostetaan yhdessä sille kunnon kengät,goretexit tms..

no,hirmu rähinää piti,että sai mennä YKSIN,ilman minua ostamaan kengät,kun en tiedä muodista mitään. 18v. siis kyseessä.

osti sellaisia tarjoustalon muovilenkkareita kahdet.

tänään kun oli ulos lähdössä,ja se tempaisi oven auki,ennenkuin oli kengät jalassa,kysyin,että "aiotko lähteä ilman kenkiä?" johon jätkä ärisee: ihan sama saatana,paljain jaloin on lämpimämpää kuin nuo kengät jalassa!!"

saipas opetuksen. ja ensi viikolla -20astetta pakkasta.sen muovikengät halkeaa:DD

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miksi asuu vielä kotona? :/ Oikeasti, tuollaiset murrosikämaiset "kohtaukset" jostain kenkien ostosta kertovat siitä että pojan olisi aika päästä jo oman katon alle.

Vierailija
2/18 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun 18-vuotias ei osaa ostaa itse kunnon kenkiä ja sä vielä joudut maksamaan sen kengät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on erittäin,erittäin lapsellinen,lapsihan se on vielä... ei ole sellaista "aikuistumista" vielä tapahtunut.

sepäs se minuakin raivostuttaa,että kiukuttelee kuin pikkukakara asioista--

esim. aamulla MINÄ olin syyllinen siihen,että hän myöhästyi bussista--> huomasin kun jätkä meni eteiseen,ja ennenkuin se ehti edes etsiä,huikkasin,että laitoin ne sen kengät kuivumaan---metrin päähän,kylppärin patterille---"noniin,se on sun syysi,että mä myöhästyn koulusta",kun joutui metrin kauempaa hakemaan ne mononsa--meni aikaa ehkä 5 sekuntia pidempään...

että semmosta.

-ap

Vierailija
4/18 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja opiskelee mitään ihmeellistä ei tuossa ole

tottakait sitä äidille kiukutaan kenelles muulle

Vierailija
5/18 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoa

Vierailija
6/18 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuulkaas äidit 18 vuotias ihan lapsi veilä. Varsinkin pojat, ovat aika avuttomia monen asian suhteen. ehkä 20v kun ova armeijan käyneet, niin ovat jotenkin kypsiä valitsemaan kenkiä ja irtautumaan äidistä eroon. ;)

tosi se on. ja kyl ne oppii.

hyvä että poika tajusi mikä arvo on äidillä ja kengilläkin.. :)

anna halaus sille.

Vierailija
7/18 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei asuis kotonaan.

lukion/amiksen jälkeen yleensä armeijaan ja sit opiskeleen. meidän perällä mammat haluaa antaa hyvät eväät elämään ja päästävät pesästä vasta kun täysi-ikäinen. mikä on OIKEIN.

Vierailija
8/18 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai tuolloin asutaan vielä usein kotona, pojat varsinkin. Inttikin vielä edessä.

Vierailija
9/18 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee kyllä, mistä nämä asuttomat nuoret kundit tulevat. Tyttöjen oletetaan kyllä muuttavan omilleen 16-vuotiaana, tekevän kolmea eri duunia lukion lomassa jne. mutta kun kyse on pojista niin eihän ne mussukat pärjää mitenkään omillaan, edes täysi-ikäisinä!! Ja intin jälkeenkö, sen paskahousujen kehdon, ollaan niin isoa MIESTÄ ja osataan ostaa kengät (korkeintaan solmia ne) ;).

Vierailija
10/18 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenkiä ilman lupaa kuivamaan? kummallista insestiä. Mikset päästä poikaa tsenäistymään?

esim. aamulla MINÄ olin syyllinen siihen,että hän myöhästyi bussista--> huomasin kun jätkä meni eteiseen,ja ennenkuin se ehti edes etsiä,huikkasin,että laitoin ne sen kengät kuivumaan---metrin päähän,kylppärin patterille---"

-ap

Vierailija
11/18 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma ettei täysi-ikäinen osaa edes kenkiä ostaa. Mutta jos on koko ajan kannettu kaikki nenän eteen valmiiksi ilmaiseksi niin kukapa sitä tahallaan elämäänsä vaikeuttaisi. Olisit ap alkanut "kouluttaa" poikaasi jo aiemmin.

Itse muutin 18-vuotiaana kotona. 14-vuotiaasta lähtien olen vaaterahat tienannut itse. Veljeni meni kesätöihin ensimmäisen kerran 18-vuotiaana ja asuu edelleen yli parikymppisenä kotona. Rahat menevät olueen ja bensaan, muun tarjoaa talo. Pikkusiskoni muutti peruskoulun jälkeen pois kotoa koulun perässä ja elelee pääasiassa kesätienesteillään. Taitaa olla yleistä, että pojista kasvatetaan avuttomia tissiposkia, jotka eivät pärjää itsenäisessä elämässä.

Vierailija
12/18 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

palasi kuitenkin lapsuuden kotiin. Yli 20v.

Vierailija
13/18 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta maksat ne myös...

Vierailija
14/18 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttaneita 18-vuotiaita. Kaikkien normaalien perheiden 18-vuotiaat asuvat vielä kotonaan, mikäli eivät ole päätyneet sellaiseen erityislukioon tai ammattikouluun, jota ei kotipaikkakunnalla ole. Ja kotoa ovat muuttaneet pois ne lapset, jotka ovat tottuneet tuilla elämisen malliin. Peruskoulun jälkeen ei hankkiuduta enää mihinkään opintoihin ja vanhemmat heittävät ovesta ulos, kun lapsilisä loppuu. Ja näin syntyy seuraavan sukupolven kouluttamattomat tuilla eläjät. Harva tuosta mallista enää osaa itse ulos.

Vierailija
15/18 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä palatessaan on aika muuttaa.

näin on suunniteltu.

..ellei---minulla mene hermot sitä ennen:D

-ap

Vierailija
16/18 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttaneita 18-vuotiaita. Kaikkien normaalien perheiden 18-vuotiaat asuvat vielä kotonaan, mikäli eivät ole päätyneet sellaiseen erityislukioon tai ammattikouluun, jota ei kotipaikkakunnalla ole. Ja kotoa ovat muuttaneet pois ne lapset, jotka ovat tottuneet tuilla elämisen malliin. Peruskoulun jälkeen ei hankkiuduta enää mihinkään opintoihin ja vanhemmat heittävät ovesta ulos, kun lapsilisä loppuu. Ja näin syntyy seuraavan sukupolven kouluttamattomat tuilla eläjät. Harva tuosta mallista enää osaa itse ulos.

Oma tyttöni meni kyllä iltatöihin jo 16-vuotiaana, ja alkoi maksaa itse kaikki omat kulunsa, minä tarjosin ruuan ja asunnon. 18-vuotiaana oli ylioppilas ja muutti omilleen, vuokrasi yksityiseltä kaksion. Kertaakaan ei ole minulta rahaa pyytänyt eikä myöskään yhteiskunnalta. Palkka sillä on pieni, mutta maksaa myös vuokransa itse, ei ole hakenutkaan asumistukea. Sen parhaat ystävättäret, tämän kevään ylioppilaat, ovat myös muuttaneet omilleen, eikä niistä yksikään ole sossun ovea avannut.

Ja ap:n aloitukseen, olen kyllä omilleni opettanut jo yläasteikäisinä, että laittavat märät lapasensa/kenkänsä kuivumaan itse, ja talvikengiksi ei kannata hankkia muovia tai tekonahkaa.

Mulla käykin paljon aikuisten poikien äitejä hoitamassa poikiensa asioita, ja kun yrittää selittää, että pojan täytyy itse tulla hoitamaan tämä asia, kun tähän tulee asiakkaan allekirjoituskin, äidit usein tuiskahtavat, että he kyllä allekirjoittavat lastensa puolesta. Yritä siinä sitten selittää, että jotkut asiakirjat nyt vaan on allekirjoitettava ihan itse omakätisesti...

Vierailija
17/18 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ostaa kenkiä, vaan äiti on ostamssa gore kengät!! Haloo, vähänkö olis noloo kulkee jossain gore kengissä.

Monet 18 v asuu vielä kotona, mut se että äiti paapoo ja ostaa kenkiä.

Mulla on 14 ikäinen tyttö, osaa kyllä ostaa kengät, viimeksi osti conversen tennarit kun niitä lähti ostamaan.

Vierailija
18/18 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Intersportissa on Niken Airit talviversiona, ja on hienot ku mitkä! Ja perus "kamelinnahkaset" catit (vaik ei minust kyllä lämpimät). Prismassakin oli mun mielestä Tretornilta jotku talvitennarit.

Eikä ton ikäset käytä talvikenkiä. Ei ees paaljon vanhemmat poijjaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi