huoh... taas yksin nukkumaan..:(
Miehellä on aina jotain. Töitä tai omia iltamenoja tai jää koneelle istumaan tai mitä ny milloinkin... Nytkin jossain kissanristiäisissä, oon niin yksinäinen..:( Kaipaisin niin aikuista seuraa ja hellää kainaloa. Pari tuntia sitten laitoin viestin että tulis jo kotiin, eipä ole vastannu ei... Ihan itkettää tämä kaikki.
Kommentit (5)
poika unilla, mies maailmalla, ja yksinäinen olo. Koira sentään tuhisee jaloissa.
mä taas en ole ollut yksin kotona yötä yli 20 vuoteen.
Mullakin poika nukkumassa ja koira tuhisee jaloissa..:) Otan vielä joku kerta viereen nukkumaan tuon koiran niin jospa se mieskin siitä pikkuhiljaa ymmärtäis kuinka hellyydenkipeä olenkaan...
-ap
Mun mies lähti reissuun 2,5 viikkoa sitten ja tulee aatonaattona kotiin - silloinkin vain 10 päiväksi ennen uutta kuukauden reissua.
Neljä harrastavaa lasta, kokopäivätyöt, puulämmitteinen okt ym. arjen askareet pitävät mut niin kiireisenä että nautin kovasti näistä vuorokauden viimeisistä hetkistä kun saan olla ihan vaan itseni kanssa ja tehdä just sitä mitä haluan. Ei tarvitse kokea huonoa omaatuntoa, että pitäisi pitää seuraa jollekin vaikka haluaisi surffata AV:lla ;D
Toki on superihanaa silloinkin kun mies tulee kotiin ja saa käpertyä yöksi toisen kainaloon (seksistä puhumattakaan!), mutta mä olen sitten vissiin niin itsenäinen ihminen etten erityisesti kärsi ylhäisestä yksinäisyydestäkään vaan olen opetellut jopa nauttimaan siitä :)
mun mieheni jäi sille tielle, kissanristiäiset olivat yhtä kuin toinen nainen.