Hyviä matkakohteita Bangkokista?
Eli meillä on lennot Bangkokiin ja siitä kohtuullisen matkan päässä kaipaan rantakohdetta. Kysynpä siis huvin vuoksi täältä, että onko jollakin hyviä kokemuksia, jotain mitä en ole tullut itse ajatelleeksi?
Kommentit (12)
En halua lentää enää paikan päällä eli haussa on kohde, joka on maksimissaan kolmen tunnin päässä Bangkokista.
on pois laskuista. Olen käynyt siellä, enkä kestä niitä limaisia äijiä nuorten pimujen kanssa ja ne rannat olivat enimmäkseen järkyn likaisia.
Puhtaampaa eikä niin paljon "limaisia" äijiä.
olen ollut. Kalastelen uusia ideoita, jotain mitä en ole itse tiennyt/löytänyt. Koh Samet oli kyllä erittäin jees.
sinne pääsee junallakin, ei pelkästään bussilla. Tosi ihana kohde, ollaan oltu kaksi kertaa. (kaupunki sinänsä ei kummoinen, mutta rannat ihanat ja paljon kivoja hotelleja).
Hua Hinkaan ei käy. Olen ollut sielläkin. Ihan kiva, mutta etsin jotain uutta.
Kauniimpi luonto kuin Sametilla eikä juuri kauempanakaan.
mutta Changikaan ei käy. Olen ollut siellä ja se on tosi hieno, mutta se on ainoa paikka Thaimassa, missä ktl:n mukaan on malariavaara, niin en halua mennä sinne lasten kanssa...
mutta Changikaan ei käy. Olen ollut siellä ja se on tosi hieno, mutta se on ainoa paikka Thaimassa, missä ktl:n mukaan on malariavaara, niin en halua mennä sinne lasten kanssa...
Mutta ehkä näillä vaatimuksilla kannattaa harkita reviirin laajentamista. Miten olis Chiang Main provinssi pohjoisessa? Sinne on matkaa, mutta se on Thaimaata aidoimmillaan. Historiaa ja maaseutua, jota ei turistien rantakohteista löydä.
mutta jos menette keskitalvella niin varoituksen sana, että voi olla joskus tosi kylmääkin, nyt on kuulemma ollut jopa lunta! Normaalisti pitäisi olla ihan pariakymmentä astetta, mutta tosiaan voi ilmat vaihdella eli jos aurinkoa kaipaatte niin en ehkä tuonne menisi ainakaan koko ajaksi.
hankalaksi todetulla linjalla, mutta merenranta pitäisi olla :-). Mä niin toivoin, että jollain olisi takataskussa joku superässä johon en ole vielä törmännyt. Rayongin alue on itselläni nyt ensisijainen kiinnostuksen kohde ja muutama mielenkiintoinen vaihtoehto sieltä on harkinnassa, mutta kun tässä on tätä aikaa, niin ajattelin ottaa ehdotuksia vastaan, mutta ilmeisesti kukaan ei ole tehnyt mitään löytöjä...
Bangkokista AirAsian koneilla pääsee halvalla.
Katso jos kiinnostaa Suomi24 keskustelu Matkailu/Aasia/Bali
Siellä monet eri ihmiset kertovat kokemuksistaan ja antavat tietoja. Mm. Gilin saaret ym. ym. Kannatta lekea siellä on kymmenien ihmisten kokemuksia.