Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia!? Alkuraskauden ultra viikolla 7+. Minkälaisia mittoja teidän kyytiläisillä ollut?

Vierailija
11.12.2009 |

Kuukautisten mukaan viikkoja nyt 7+4 mutta epäilen että vähemmän. Yksityinen gynekologi sanoi viikkojen suunnilleen vastaavan mittoja. Pituutta pienellä oli 1,1 cm. En sitten tarkemmin kysellyt, mutta nyt asia vaivaa. Pääasia tietenkin, että syke löytyi ja kaikki vaikuttaa olevan tällä hetkellä kunnossa. Netissä kun etsi tietoa jota huonosti löytyi ni tuo 1,1 cm ei kyllä mielestäni vastaa ihan 7+4 viikkoja. Itse epäilen viikkoja olevan 7+0-1.

Kaikista hassuinta on, että siinä ultrakuvassa lukee 8w 1d. Se nyt ei ainakaan pidä paikkaansa. Varmasti asiansa osaava gyne oli, mutta jotenkin epäselvästi selitti asioita.

Nyt uteliaana kyselen, että minkälaisia mittoja itse olette saaneet viikolla 7+. Varsinkin siinä alussa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa mitään mm -mittaa sanoa mutta käsittääkseni ultrattaessa otettavan mitan perusteella, kone laskee viikot ja siksi kuvassasi lukee esim 8w1d,se on koneen arvio vaan. Alussa alkiot kasvavat eri tahtia jokaisella,jonka takia on hankala pelkästään ultran perusteella tarkentaa hedelmöittymispäivä tiettyyn. Itse tiedän tarkan päivän milloin vauvani on alkunsa saanut,11+3 ultrassa vastasi kokonsa puolesta viikkoa 12+1. Kuten vauvojakin,alkioitakin on erikokoisia :) Kuukautisten mukaan lasketaan la ja jos ultra antaa viikon suuntaan tai toiseen eroa lasketulle niin laskettua aikaa voidaan muuttaa suuntaan tai toiseen.

Vierailija
2/7 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se joku uusi tapa? Mun aikanani eka ultra oli noin viikolla 12.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis gynen arvion mukaan tuolloin oli menossa rv 7+4, menkkojen mukaan olisi ollut jo tasan rv 9. Mulla on kyllä aina ollu tosi epäsäännöllinen kuukautiskierto.

Vierailija
4/7 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityiselle ihan milloin haluaa. Ja esim Jyväskylässä oli ainakin joku aika sitten kunnan tarjoama ainut ultra viikoilla 9+.

Vierailija
5/7 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä pääsee ultraan viikolla 7+?

Vierailija
6/7 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla ainakin se ultraaja sano et nää on tällasia suuntaa-antavia..

Vierailija
7/7 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli keskimäärin 9mm