Kannattaako nuorten naisten tehdä lapsia "pikkupojille"?
Pikkupojilla tarkoitan näitä lapamatonuorukaisia, jotka pelaavat yöt nettipelejä tai pleikkaria ja nukkuvat sitten pitkälle iltapäivään.
Kotitöihin eivät osallistu, vaan teiniäityli saa ihan itse vastata sossun maksaman vuokra-asunnon siivouksesta ja kaikista muista mitä kotileikkiin kuuluun.
Sitten vuoden päästä 21v yh-äitinä valitetaan kun ei se kotileikki ollutkaan kivaa ja nyt on sitten nuoruus pilalla kun ei ole lapsenvahtiakaan ja kaverit vaan bilettävät.
Kommentit (20)
Oli kyse sitten parikymppisestä tai nelikymppisestä naisesta. Miehen käytös voi kuitenkin yllättää iloisesti TAI epämieluisasti. Sitä ei voi varmuudella etukäteen tietää, ap pieni. Lienet itse aika nuori ja epäkypsä, jos kuvittelet, että kaiken voi elämässä ennakoida. Oikeasti se menee niin, että työnjakoa koskevat ristiriidat ovat YLEISIN avioerojen syy. Siis todellakin YLEISIN. Ennen lapsia parisuhde pääsee vähällä. Kumpikaan ei juurikaan siivoa ja huushollaa, niin useinmiten. Mutta kun lapsi syntyy ja varsinkin kun niitä siunaantuu enemmän, työmäärä kasvaa eksponentiaalisesti. Usein vaimo astuu siihen ansaan, että tekee valtaosan kodinhoidosta ja lastenhoidosta, "koska kumminkin on kotona, äitiyslomalla, vanhempainvapaalla ja hoitovapaalla". Ja mies, sehän tottuu äkkiä passaamiseen, on sitten parikymppinen "pikkupoika" tai nelikymppinen uramies.
pikkupojat osaavat niitä kakaroita maailmaan tökkiä, mutta eivät vastuuta parin kuukauden kotileikkiä pidemmälle jaksa kantaa.
Oikeasti se menee niin, että työnjakoa koskevat ristiriidat ovat YLEISIN avioerojen syy. Siis todellakin YLEISIN. Ennen lapsia parisuhde pääsee vähällä. Kumpikaan ei juurikaan siivoa ja huushollaa, niin useinmiten. Mutta kun lapsi syntyy ja varsinkin kun niitä siunaantuu enemmän, työmäärä kasvaa eksponentiaalisesti. Usein vaimo astuu siihen ansaan, että tekee valtaosan kodinhoidosta ja lastenhoidosta, "koska kumminkin on kotona, äitiyslomalla, vanhempainvapaalla ja hoitovapaalla". Ja mies, sehän tottuu äkkiä passaamiseen, on sitten parikymppinen "pikkupoika" tai nelikymppinen uramies.
Sain kaksi lasta lyhyellä ikäerolla. Olin kotona neljä vuotta ja sinä aikana miehestä kehkeytyi itsekäs paska, jota pitää erikseen pyytää joka hommaan.
Kun mentiin naimisiin ja elettiin kahdestaan, mies vielä oli vankasti sitä mieltä, ettei ole mitään miesten ja naisten töitä. Teki osansa kotitöistä.
Mies oli lasten syntyessä jo 35-vuotias, eikä ollut osoittanut siihen mennessä lapamatoteiniyden merkkejä koskaan.
Itse olin 31-vuotias.
KAIKKI alle 25 v on sossun tuilla eläviä teiniäitejä ja lasten isät juo vaan kaljaa sohvalla. Näinhän se menee joo...
Ja rahaa palaa yhtä paljon kuin keppanaan.
Netissä nää 20v pikku tallikat niin tytöt kuin pojatkin yrittää kovaa päteä miten "nuoruus on kultaista aikaa" vaikka persaukisia jokainen ja lukiot ja amikset just käyty eikä muijat oo edes kauniita ja naisellisia vielä ennenku täyttävät täydet 30+.
ja dissaavat 40 vuotiaita jne.
ennen nettiä ei nää äidin kermaperseet uskaltaneet aukasta suutaan eikä edelleenkään paitti netissä pätee katkeruudellaan kun ei oo varaa eikä kukaa ota vakavasti koska ei oo aikuinen.
mitä aikuisempi sen parempi, aina ollut näin, turha yrittää nuorten pikkupoikien hyppiä kokeneempien silmille, kakaroill on aivojen tilalla aina paskaa ja mitä typerämmät vanhemmat sitä enemmän ne luulee olevansa jotenkii parempia.
"
Kummasti ne vasta lapsilisästään vapautetut
pikkupojat osaavat niitä kakaroita maailmaan tökkiä, mutta eivät vastuuta parin kuukauden kotileikkiä pidemmälle jaksa kantaa."
Noita sun parikymppisiä mukuloita pitäs aikusten tökkiä turpaan.
tarkoittaa just sitä että sota teinejä vastaan.
Minua ne ainakin ärsyttävää.
vitun apinoilla kun ei oo kuria niin pääsevät hyppimään yöhön.
lättyyn vaan joka iikkaa.
Kukin tavallaan.
Mun avopuolisoni on tuollainen, mut ei se haittaa, päinvastoin. Ennen olen ollut kaikenmaailman siivousnipottajien kanssa yhdessä ja se ei sovi mulle. Mies (tai siis teini sinun mielestäsi) kylläkin tekee osa-aikatyötä opiskelun ja pelaamisen ohella. :)
[quote author="Vierailija" time="11.12.2009 klo 14:52"]
Pikkupojilla tarkoitan näitä lapamatonuorukaisia, jotka pelaavat yöt nettipelejä tai pleikkaria ja nukkuvat sitten pitkälle iltapäivään.
Kotitöihin eivät osallistu, vaan teiniäityli saa ihan itse vastata sossun maksaman vuokra-asunnon siivouksesta ja kaikista muista mitä kotileikkiin kuuluun.
Sitten vuoden päästä 21v yh-äitinä valitetaan kun ei se kotileikki ollutkaan kivaa ja nyt on sitten nuoruus pilalla kun ei ole lapsenvahtiakaan ja kaverit vaan bilettävät.
[/quote]
Ei kun kannattaa toimia kuten AP eli ottaa lukutaidoton 48 v somali, jolla on työvuosia takana nolla ja edessä nolla, mutta rikosrekisteri kuitenken kuvaa kovaa osaamista raiskausten ja ryöstöjen saralla.
Joo, kyllä minäkin vähän ihmettelin kun tuli jotain ohjelmaa suomalaisista nuorista jotka oottivat lasta. Pari kaveria joi kaljaa ja keskusteli keskenään, toinen kyseli toiselta että mitenköhän sitä ehtii pelata nettipelejä kun se lapsi syntyy, se tuntui olevan tulevan isän suurin huoli..hohhoijaa.
What? Mikäs ketju tää nyt on? Onko ikäerohullu aloittanut tämän vouhotuksen siis jo 2009? Luulin, että pakkomiellettä olisi kestänyt max. vuoden.
kun päätettiin yhdessä, että lapsia aletaan tekemään, niin olin tietoinen "mieheni" lapamatoudesta. Yllätyin erittäin positiivisesti siitä, miten paljon jaksaa olla arjessa mukana!
Onko sun mielestä 20v teiniäityli?
Minä olen nähnyt lähipiirissäni enemmän näitä 30+ ukkoja, jotka istuvat netissä eivätkä osallistu siivoukseen. Erona tosin se, että nämä turjakkeet käyvät töissä ja vaimonsa sietävät heitä vain siksi että miehen rahoilla on kivaa shoppailla!
Ehkä minä olen tyhmä (kun olen vain 23), mutta minusta on turha yleistää koko nuorten aikuisten & täysi-ikäisiksi tulevien sukupolvea noin rumasti kuin ap teki. Itse olen ainoa äiti lähipiirissäni, muut ikäiseni joko opiskelevat, käyvät töissä (muuallakin kuin siellä Mäkissä, huom.) jne. Minua jaksaa ihmetyttää tämä 30+ äitien paniikki sen puolesta, kuka maksaa "teiniäidin" asumisen ja muut menot. Minultakin on kysytty suoraan ostiko sossu vaunut jne. törkeää.
Tarkoitan siis että ikäisistäni olen ainoa äiti, mutta lähipiirissäni olevat kolmekymppiset ym. ovat kyllä hekin äitejä, vain yksi on sinkku.
3
Pikkupojat merkkaa ainakin mulle kaikkia alta 22v kakaroita. Amikset ja pissikset.. sitä samaa sarjaa. Jotain nettipelejä ei vittu... pelaisivat konsoleita ja tietokoneita eikä jotain nettiä. Ihan vammasta touhua.
21v yh-äiti ? ah hah hah hah! pissaliisa äitinä, buhahaha!
Älä sinä nuoruuksista höpöttele kun on koko elämä aikaa. vitut siitä jos joku pikkutyttö ei nyt kerenyt "elämään".
yhyy niisk niisk
"li kyse sitten parikymppisestä tai nelikymppisestä naisesta"
parikymppinen on teinipissis, nelikymppinen on nainen.
Oli kyse sitten parikymppisestä tai nelikymppisestä naisesta.
Miehen käytös voi kuitenkin yllättää iloisesti TAI epämieluisasti. Sitä ei voi varmuudella etukäteen tietää, ap pieni. Lienet itse aika nuori ja epäkypsä, jos kuvittelet, että kaiken voi elämässä ennakoida.
Oikeasti se menee niin, että työnjakoa koskevat ristiriidat ovat YLEISIN avioerojen syy. Siis todellakin YLEISIN.
Ennen lapsia parisuhde pääsee vähällä. Kumpikaan ei juurikaan siivoa ja huushollaa, niin useinmiten.
Mutta kun lapsi syntyy ja varsinkin kun niitä siunaantuu enemmän, työmäärä kasvaa eksponentiaalisesti. Usein vaimo astuu siihen ansaan, että tekee valtaosan kodinhoidosta ja lastenhoidosta, "koska kumminkin on kotona, äitiyslomalla, vanhempainvapaalla ja hoitovapaalla".
Ja mies, sehän tottuu äkkiä passaamiseen, on sitten parikymppinen "pikkupoika" tai nelikymppinen uramies.