Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tykkäisit jos saisit mieheltäsi lahjaksi geishakuulat?

Vierailija
11.12.2009 |

Ja ne olis vieläpä kokoa 1,7cm ja painavat.

Yks tutun tuttu oli saanut viime jouluna.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-mieheltä... Käskin sen tunkea ne sanonko mihin... Olin just synnyttänyt ja kuulemma löystynyt. Muut miehet ei ole tavarastani valittaneet, exä vain.

Vierailija
2/22 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on vähän lörpähtänyt olo ja noista kuulista voisi olla apua, kun olen niin laiska, etten jaksa jumpata aktiivisesti itse muutoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olen päättänyt ottaa ne käyttöön, kun tuntuu että alapää pitää ihan ihme meteliä esim yhdynnän aikana. Ja täytyy tunnustaa että joskus on myös virtsankarkailua, trampoliinilla on ihan turha mennä pomppimaan!

Vierailija
4/22 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkosen synnyttyä. Taisin itse puhua, että sellaiset olisivat hyvä lahja. :)

Vierailija
5/22 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä kuulia ihan apteekin hyllystäkin, sinne kai nyt ilkeää ihan lastenkin kanssa mennä...

Minä ostin itselleni kotikutsuilta, missä myytiin muitakin aikuisten leluja.

No, mä kyllä tykkäisin. Olen miehelle puhunut, että tahtoisin sellaiset treenaamiseen, joten olisi kiva, jos mies ostaisi ne mulle joululahjaksi. Mä en jotenkin "osaa" ostaa niitä, en tiedä millaiset pitäisi olla (eli pitäisi olla myyjä, joka kertoo), mistä niitä edes saa (no, seksikaupoista kaiketi, mutta saako muualta?) enkä että millon niitä pääsis ostelee. Aina on lapset mukana, enkä kehtaa lastenvaunujen kanssa änkeä mihinkään sex-shopiin, jonka ikkunassa koreilee joku kaunis ja seksikäs nainen Ö-kupin kokoisine tisseineen. Eikä huvittaisi 4-vuotiaalle selitellä siellä kaupassa, mitä niillä kaikilla vimpuloilla ja vehkeillä siellä oikein tehdään...

Vierailija
6/22 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en ole itse saanut aikaiseksi käydä ostamassa...

Vierailija
7/22 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain exältäni ja nykyiseltä aviosiipaltakin. Lisäksi olen saanut häneltä dildoja ja hän huolehtii aina, että liukkariakin on tarpeeksi. Ostin itseasiassa tänään sille tekopimpin, kun sitten synnytyksen jälkeen en ihan heti ole käytettävissä. Avioliitossa ei pidä häpeillä, seksi on suuri osa rakkautta ja läheisyyttä. Kaikkea voi kokeilla, ettei juutu tylsyyksiin.

Vierailija
8/22 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla ihan hyvä, vaikka mies ei ole valittanut. Arkisin nukahdan yhdeksältä, ei siinä tule enää pimppijumpat mieleen.

Vierailija
9/22 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on lapset mukana, enkä kehtaa lastenvaunujen kanssa änkeä mihinkään sex-shopiin,

niin eihän tää nyt voi olla totta, että AINA on lapset mukana..?!!! Varmaan miehes käy sun puolesta gynekologillakin?!

10/22 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkin ollut jo puhetta niiden hommaamisesta.

Miksei siis vaikka lahjaksi? Kerrankin jotain hyödyllistä ;-)

Vierailija
11/22 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saisi multa jotain "penis enlargementtia".

Vierailija
12/22 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo monta vuotta sitten, kun näistä ei vielä julkisesti ppuhuttu. Otin heti käyttöön ja tavaksi ovat jääneetkin.

Vierailija
13/22 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin silloin "hieman yllätyin" tämmöisestä lahjasta. Silloin en vielä tiennyt (eikä miehenikään) kuulien koko eroista. Nämä lahjaksi saadut oli lähes 5cm kokoiset. Jotain 1/2 vuotta niitä käytin ja siten itse kävin seksipuodissa tutustumassa hieman pienempiin ja ne ostinkin.

Vierailija
14/22 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tosin olivat sellaiset isot ja kevyet = aivan turhat.

Mielelläni ottaisin pienemmät ja painavammat kuulat vaikka lahjaksi. On ollut mielessä ostaa itsekin (netistä).

Sitä lahjapakettia en kuitenkaan haluaisi avata sukujoulujuhlan keskellä. ;)

Vierailija
15/22 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että alapään asiat vihdoinkin kiinnostaa...mut mielummin lahjan anto kahden kesken kun ja joulupukin edessä.

Vierailija
16/22 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen lapsen jälkeen. Niistä oli paljon iloa ja hupia ja hyötyä meille molemmille. ;)

En tykkäisi jos avaisin kuulapaketin suvun vanhimpien edessä jouluaattona ja pitäisi alkaa heille selittelemään, että mitä ovat. Onneksi mieheni tajuaa sävyjä ja tietää mikä on kahdenkeskistä ja mikä ei.

Vierailija
17/22 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ne smart balls. En vain saa niitä niin syvälle että molemmat pallot olis sisällä miksi? Missä asennossa laitatte? niinkuin tamponin vai?

Vierailija
18/22 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on lapset mukana, enkä kehtaa lastenvaunujen kanssa änkeä mihinkään sex-shopiin,

niin eihän tää nyt voi olla totta, että AINA on lapset mukana..?!!! Varmaan miehes käy sun puolesta gynekologillakin?!

mutta kyllä tää nyt vaan on totta, mulla on aina lapset mukana. AINA ja kaikkialla. Mieheni käy paitsi töissä, myös opiskelee, ja käytännössä on kotona hyvin vähän, lähinnä silloin, kun lapset ovat nukkumassa ja kaupat kiinni. Ensi keväänä onneksi loppuu tämä vaihe elämästä. Mieheni ei käy puolestani gynellä, mutta kyllä mulla oli lapset mukana viime keväänä synnytyksen jälkitarkistuksessa, ja jos nyt olisi tarvetta lähteä gynelle, olisi lapset mukana sielläkin.

Vierailija
19/22 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ne smart balls. En vain saa niitä niin syvälle että molemmat pallot olis sisällä miksi? Missä asennossa laitatte? niinkuin tamponin vai?

Hyvä keino on nostaa toinen jalka koukkuun vc-pytyn päälle vaikka. Sitten esilämmitetyt (ihon lämp.) liukastetut kuulat menee helposti sisään. Paina ensin melko syvälle, ja sitten vedät narusta sopivaan kohtaan. That´s is; tsemppiä.

Vierailija
20/22 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tosin olivat sellaiset isot ja kevyet = aivan turhat. Mielelläni ottaisin pienemmät ja painavammat kuulat vaikka lahjaksi. On ollut mielessä ostaa itsekin (netistä). Sitä lahjapakettia en kuitenkaan haluaisi avata sukujoulujuhlan keskellä. ;)

Niin vois sanoa niiden olevan joulukuusenkoristeita ((