G:Miten pitkään imetit?
Kommentit (29)
3. 12 kk
4. 14 kk
5. 8 kk
kolmea nuorinta 7 kk täysimetystä,
ekoilla toi nafti 3 kk osaimetystä
esikoista 3vkoa...
Kakkosta 4kk osittain omalla pumpatulla ja osoittain korvikkeella..
esikkoa 14 kk
kuopusta 12 kk
Kumpainenkin siirtyi suoraan "oikeaan" maitoon, korviketta eivät ole syöneet yhtään.
6kk
6kk
1v6kk
1v6kk ja jatkuu vielä...
ja olen lopettelemassa osaimetystä.
Toisaalta helppoa kai se on. ÄITII TISSIÄÄÄ!
keskimmäistä vuoden ja kuopusta kaksi vuotta. Selvästi huomaa, miten olen äitinä kehittynyt ja oppinut luottamaan itseeni. Esikoista oli kiire vieroittaa:(
ei puhunut lapsikaan.
mutta mä inhoon tätä :/ Haluaisin niin jo lopettaa,mutta en vaan kehtaa, kun mietin mitä läheiset (ja vähemmänkin läheiset) sanoisivat... 6-kk:n kohdalla sitä ehkä jo kehtais lopetella, tai edes siirtyä osittain korvikkeelle? No, saas nähdä...
mutta mä inhoon tätä :/ Haluaisin niin jo lopettaa,mutta en vaan kehtaa, kun mietin mitä läheiset (ja vähemmänkin läheiset) sanoisivat... 6-kk:n kohdalla sitä ehkä jo kehtais lopetella, tai edes siirtyä osittain korvikkeelle? No, saas nähdä...
kellekkään kuuluu? Jos et pidä, niin lopeta hyvä nainen! Olet itse vastuussa lapsestasi ja tekemisistäsi
Ei meillä tissiä huudella, 1v6kk pyytää kauniisti "maitoo".
1. lapsi 13 kk, josta täysimetys 5,5 kk
2. lapsi 1 v 4 kk, täysimetys 6 kk
Lopetus sujui molempien kanssa pikkuhiljaa. Imetyskertojen vähennyttyä 1-2, lopetin kokonaan. Kuopus tosin ei häiriintynyt edes viikonlopun tauosta, vaan jatkoi rinnan syömistä tyytyväisenä taas maanantaiaamuna. Ikää tuolloin 1 v.
- 10 kk
- 16 kk
- 7kk --->jatkuu