Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainnin katselu.???

Vierailija
11.12.2009 |

Mistä mahtaa johtua, että avokki ei halua kenenkään näkevän meidän naimista. Olen kysynyt sekä hänen siskoltaan että omalta siskoltani, ja molemmat ovat suostuneet "salakatseluun". Avokki ei ole mikään sänkylahna, vaan todella antautuva ja kaiken ottava, todella eläväinen. Minä puolestani kovasti haluaisin naida jonkun katsellessa. Ei siinä ihan vieressä, mutta esim. jostakin oven raosta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä luulen, että naiselle katseltavana oleminen ei anna samanlaisia kiksejä kuin miehelle?

Naiselle katselemista tai näkösällä olemista paljon kiihottavampaa on tunnelma, hellyys, läheisyys/intiimiys, sekä oikeastaan kaikkien muitten aistien kuin näköaistin käyttö. Kokeilepa kuiskutella helliä sanoja naisesi korvaan, antaa hyväntuoksuisella öljyllä hierontaa ja suudella mansikkaliköörin maku huulillasi..

Mun rakastaja haluaa myös katsoa, ja saa siitä valtavat kiksit, jos olen toisen kanssa, vaikka ei saisi osallistuakaan. Itse tykkään kyllä harrastaa seksiä esim. julkisella paikalla niin, että joku saattaa nähdä vähän... (huom: ei lasten näkyvillä)

Mutta EN haluaisi missään nimessä, että kukaan sukulainen näkisi mun harrastavan seksiä!! Huh mikä ajatus.

Vierailija
2/5 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sanoi kerran, että olisi se saakutin karmeaa, jos joku sattuisi näkemään meidän naimisen. Vastasin siihen, että eihän siinä mitään erikoista ole, muut naivat ihan samalla tavalla. Vaimo on semmoinen hiljainen ja rauhallinen. Mutta antaas olla. Kun sänkyyn päästään, hänestä tulee ihan elävä duracell-pupu. Välillä vaikeaa pysyä tahdissa mukana. Olen muutaman kerran kokeillut niin, että olen melkein vetänyt ulos, jäänyt siihen ihan huulille. Eipä kestä kauaakaan, kun jo alkaa alla oleva perse liikehtimään. Jotkut naiset ovat sanoneet, että he eivät tunne kullin liikettä sisällään. Minulla on melkoisen paksu klunssi, ja vaimo on sanonut, että hän tuntee hyvin sen liikkeen. Sen katsottavana olevan nainnin luulenkin menevän niin, että hän ujostelee käytöksensä muuttumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No empä minäkään suostuisi, aika pervoa...

Vierailija
4/5 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

,,meillä on mahtavan hyvät välit siskojen kanssa, ja silleen mietiskelin, että mieluimmin ensin heille näyttäisin kuin muille ja vieraammille. Sitä kun en ole vielä niin kovin paljon nussinut, niin kommentit ottaisin mieluimmin heiltä.

Vierailija
5/5 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..siskon kaveria, ja sisko katseli. Ei siinä mitään niin outoa ollut. Siskon kanssa puhutaan kaikki salaiset seksijutut sun muut. Aikoinaan näytin hänelle, miten kullin esinahka liikkuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä