Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kokemuksia teillä on Mirtazapin Orionista? (ev)

Vierailija
11.12.2009 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukee että itsemurhariski kasvaa jne ap

sitä käytin. Itsemurhaa yritin useampaan otteeseen.

Vierailija
2/7 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirtatsapiinia on käytetty vuosikaudet masennuksen hoidossa, käyttäjiä on varmasti kymmeniätuhansia. Lääke tunnetaan parhaiten nimellä Remeron, sillä saat enemmän Google-osumiakin.

Unettomuuden ja masennuksen yhdistelmään tuo lääke on ihan erinomainen. Ruokahalu saattaa lisääntyä. Muuten sillä on ihan samat (sivu)vaikutukset kuin muillakin SSRI- eli uudentyyppisillä masennuslääkkeillä, ja niillähän ei tyypillisesti mitään kovin ihmeellisiä sivuvaikutuksia ole.

Se itsemurhariski liittyy KAIKKIIN masennuslääkkeisiin, ei vain tuohon. Mekanismi on se, että kun masennus alkaa parantua, vaikeasti masentunut saa sen verran puhtia, että jaksaa tehdä itsarin, mitä ei aiemmin olisi jaksanut. Riski menee sitten ohi, kun masennuksen hoidossa ollaan vähän pidemmällä. Mutta nuori ihminen harvoin on niin masentunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia kokemuksia haluaisit ja mihin asiaan?

Paino nousee jos et tarkkaile syömisiä, väsyttää alkuun.

Vierailija
4/7 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukee että itsemurhariski kasvaa jne ap

Vierailija
5/7 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä yleensä lapselle, siis alle 18v määrätä.

Masennukseenko vai? Ei se mielialaa ainakaan nosta. Tasaa olemassa olevaa mielialaa vai miten sen voi sanoa, ei ehkä tule tunteepurkauksia niin herkästi, helpompi hillitä itseä. En tiedä, en itse sitä sellaisten mieliala -vaivojen takia ole käyttänyt niin annos ollut pieni joten ei ole vaikuttanut yhtään mutta luin ja lääkäri sanoi ettei nosta mielialaa kuten monet mielialalääkkeet.

Sitä ei saa yhtäkkiä lopettaa. Siinä voi tulla niitä itsemurhajuttuja mielestäni. Lihominen on suurin ongelma, kasvattaa ruokahalua ja väsyttää kovasti.

Vierailija
6/7 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa alle 18v ja niillekin harkinnan mukaan, joten..

Mutta mielialaa se ei kuulemma kohota, sillain että oikein tekis energiseksi ja sais enemmän sosiaalistumaan jne. niin kuin monet muut. Näin minä siis olen käsittänyt mutta en tiedä isommista annoksista jos sitä joutuu syömään.

Mutta minulle se on omaan vaivaani ollut, unettomiin öihin esim. erittäin hyvä lääke.

Lapsesi täytyy vain oikeasti tarkkailla painoa, liikkua ja syödä normaalisti.

Vierailija
7/7 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniongelmiin kuitenkin vertaansa vailla.

t. entinen käyttäjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä