Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä apu ahdinkoon kun kokee elävänsä vankilassa?

Vierailija
10.12.2009 |

Niin moni asia on solmussa, todella kauan (yli 15v) jatkunut ihmisistä "eristävä" paniikkihäiriö sosiaalisine pelkoineen, nyt sitten vielä ennen niin vakaassa ja turvallisessa parisuhteessa ilmenneet ongelmat joihin ei muutosta/ratkaisua näytä löytyvän...

Haluaisin ottaa itseni päiviltä. Mutta en pysty siihen, koska minulla on pieniä lapsia ja en tiedä pystynkö niin varmaan tekotapaan että henki todella lähtisi. Olen tätä pyöritellyt silloin tällöin mielessä jo vuosia, nyt syksyn mittaan aika usein.

Välillä on oikein hyviä päiviä, olen aikaansaava, iloinen ja mieli on hyvä. On niitä paljonkin. Mutta sitten iskee tällainen erittäin paha olo, yhtäkkiä, silloin tällöin. Tuntuu silloin että kaikki kaatuu niskaan. Nytkin moni asia mennyt pieleen.

Eikä kukaan voi varmasti millään tapaa arvata näitä asioita mitä pyörittelen, koska en tule niistä kellekään mitään puhumaan.

Olen miettinyt että kuvaan itseni valmiiksi kameralla, jos kerran hautajaisiin on pakko olla kuva pöydälle. Kirjoitan kirjeet äidilleni, miehelle ja lapsille.

Mutta en minä pysty sitä tekemään kun lapsiani ajattelen. On vain pakko jaksaa, pakko sietää välillä niin tosi pahaksi menevää oloa! Eikä minua edes terapiat auta, kokeiltu on :´(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono otsikko....

ap

Vierailija
2/3 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla lääkitystä? Onko riittävästi ns. omaa aikaa? Käytätkö alkoholia? Onko kavereita? Montako lasta ja minkä ikäisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkkeitä enkä haluakaan. Imetän. Joskus syönyt lääkkeitä eikä niistä minulle mitään apua.

Omaa aikaa en niinkään edes kaipaa. En käytä viinaa ollenkaan. Kavereita muutama, mutta ei sellaisia joita voisi nähdä. 3 lasta.

ap