Kuinka monta keskenmenoa ihminen oikein kestää?
Siis henkisesti? Onko täällä ketään kuka olisi saanut useita, miten palaudut aina tällaisen jälkeen? Miten selviää siitä, että mahdoinko jossakin vaiheessa epäillä, haluanko sittenkään lisää ja nyt mulle kostettiin, kun moisen asian mielessäni kyseenalaistin. Kyselee 4:ttä kertaa peräkkäin keskenmenon saanut. Meille ei sitten vissiin kolmosta tule. :(
Kommentit (6)
Eli jos sitä vauvaa ylitse kaiken haluaa, kestää ihan kaiken kunhan vaan lopputulos on hyvä.
ennen elävää vauvaa. Luulisi tuon määrän olevan jo niin suuri ettei enää välitä onko se keskenmeno vai rajaut kuukautiskivut.
Itse olen saanut kaksi peräkkäistä ja niistä ihan alkuvaiheessa keskenmenneistähän ei välttämättä edes tiedä.
12 keskenmenoa ja aina yhtä toivekkaana aloitan raskauden. (yksi lapsi 5v)
Nyt rv 8+4
12 keskenmenoa ja aina yhtä toivekkaana aloitan raskauden. (yksi lapsi 5v)
Nyt rv 8+4
ja henkisesti tosi raskasta, masentui :(
Itse sain ekassa raskaudessa keskenmenon vkolla 9, hetken sitä surin, heti uus yritys ja ekasta kierrosta tärppäs, nyt 17+2 menossa.
Tässä raskaudessa pelkäsin alkuun tosi paljon, mutta nyt en enää viihti pelätä, tänään kuulin taas sydänäänet neuvolassa ja tiedän, että kaikki on hyvin :)
Eve Hietamies on kirjoittanut aiheesta kirjan "Puolinainen". Perustuu hänen omiin kokemuksiin. Suosittelen.
Jaksuja!