Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

n tiedä mitä teen ton 4 vuotiaan kanssa???

Vierailija
10.12.2009 |

Hoidossa on todella kiltisti ja tottelee, sitten kun kotiin päästään alkaa kauhea riehuminen, eikä tottele millään, uhmaa, huutaa, riehuu, sotkee, kiipeilee kaapeille, mikään ei ole turvassa! kukaan lapsi ei tee vastaavaa mitä tää. heti kun silmä välttää on kananmunat, jauhot, sokerit sun muuta kaadettu ja rikottu, ei tottele yhtään..

kaikki keinot on käytetty. nurkka, puhuttu nätisti, huudettu, raivottu, lukittu omaan huoneeseen jne... mikään ei tehoa!!

voisin antaa tän lapsen pois kokonaan, en mitenkään jaksa kun kolme muuta kilttiä lasta hoidettavana... nauraa vain päin naamaa jos alan itse itkemään toivottomatonta tilannetta.

nyt ajattelin, että en huomio häntä ollenkaan.. katotaan kuin käy!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy hyytyy, kun otat ohjat käsiin. Tsemppiä.

Vierailija
2/4 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tota perheneuvolaa. Itellä myös villi 4v poika ja oon yh. Sun kirjotus olis voinu olla ku mun kirjoittama. Perheneuvolasta sain apua (tosin oli pitkä jonotusaika täällä ainakin) ja nyt on kuin eri lapsi :)

Pyydä päästä sellaiseen perhekouluun, sieltä sain hyviä työkaluja kurinpitämiseen ja suhde lapsen kanssa on nyt oikeen hyvä.

Voimia sulle!!

Vierailija
4/4 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan että mietittäisiin erilaisia rangaistuskäytäntöjä ratkaisuksi ongelmaan. Hakee siis raivokassti huomiota ja saakin sitä vääränlaista negatiivista huomiota, mutta saako positiivista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi