Mieheni ei usko,että kukaan muu mies olisi kiinnostunut minusta??
Mua iskettiin ruokakaupassa. Ihan siis oikeasti. Oli eka kerta mun elämässä kun tuollalailla selvinpäin,suoraa ja "tavallisen elämän keskellä" tapahtuu tuollaista.
Tulin kotiin ja kerroin miehelle. Hänen ensimmäinen reaktionsa oli "Ei kai sentään" ja kun kerroin tarkemmin niin hetken miettimisen jälkeen sanoi "Jos se kuitenkin oli joku mun kaveri"
Siis kukaan ei ilmeisesti hänen mielestään edes puhu minulle ellei se olisi hänen kaverinsa... toisekseen miksi ihmeessä hänen kaverinsa lähestyisi minua "hieman tökerösti" ruokakaupassa eikä sitten puhuisi mitään hänestä vaan ainoastaan minusta jne jne
Noh,meni pari päivää ja tää asia vähän vaivasi minua (joo,on köyhä elämä...) ja kysyin sitten,ettenkö ole miehen mielestä niin nätti että mua voisi joku iskeä. Mies sanoi,että "Et niin,että miehet kääntyis perään viheltään".
Tiedänhän minä etten ole Miss Suomi/Mallimaailman huipulla-tasoa,mutta olisihan tuon voinut muutenkin muotoilla?!
Sanoin sitten,että "juu,en olekaan,mutta eikö sinusta olisi kiva ajatus,että olisin sen verran kiinnostava tai nätti tai mukavan näköinen,että joku haluaisi tutustua minuun"
Mun logiikallahan tää tarkoittaisi,että miehellä olisi aihetta olla tyytyväinen kun on "saanut" niin kivan näköisen/mukavan/tmv naisen,että muutkin tykkää?
Mutta mies on sitä mieltä,että "Jos muut katsois perään niin joutuisin olemaan mustasukkainen"
Ja nyt ei ilmeisesti sitten joudu oleen,kun olen tällainen kuin oon... :(
Ottaa päähän ja taidan alkaa taas enemmän panostamaan itseeni,jotta olis "syytä" olla mustasukkainen!
Kommentit (11)
elämää,toivon todella,että rakastaa ja uskonkin,että rakastaa.
Teot kyllä osoittavat rakkautta vaikka ei olekaan parhaita puhujia muutenkaan..
Mutta kieltämättä tää aihe jäi vaivaamaan minua...
ap (joka ei siis missään nimessä pidä itseään rumanakaan)
mies osaa enää katsella sua tuntemattoman miehen silmin. Toisaalta ajatus siitä on hänelle niin pelottava että haluaa sun olevan ajattelematta koko asiaa.
mutta ei toki tarkoita etteikö miehesi voisi rakastaa sinua. Jotkut miehet vaan ovat surkeita puhumaan, ja voi olla että miehesi on hieman epävarma itsestään ja pelkää menettävänsä sinut jollekin muulle miehelle eikä kehtaa paljastaa näitä tunteitaan. Itsekin kyllä ilmanmuuta loukkaantuisin moisista puheista, onneksi oma mieheni ei ole tuollainen vaan on ilman muuta sitä mieltä että varmasti kelpaisin monelle muullekin, mutta on onnellinen että olen valinnut juuri hänet.
Ja tuo osa on kyllä totta,että suhteemme on hyvin kaverillinen,olemme siis todella mielestäni hyviä ystäviäkin... Ja siis en tosiaan tarkoita,että mieheni ei enää rakastaisi minua. Sitä en siis epäile hetkeäkään.
Mutta olisihan se kiva näyttää kauniilta ja kiinnostavalta. Jopa niin,että muutkin sen huomaisi...
tai ainakin,että näyttäisi siltä oman rakkaansa silmissä..
ap
että muuan mies ilmeisesti olisi minusta kiinnostunut. Mieheni sanoi juuri sitä, että onpas kiva, kun oma vaimo saa muitakin miehiä peräänsä.
Siis luulin,että imartelisi miestäkin,olenhan hänen "saaliis",mutta ilmeisesti mun mies ei ajattele näin..
ap
iloisesta, pirteästä, terveen itsevarmasta. Hiukan pessimistisen ja pelokkaan ihmisen tokaisujahan nuo olivat, siis mikäli olet vakuuttunut hänen rakkaudestaan sinua kohtaan.
Minusta kuulostaa, ettei mies vaan tykkää ajatuksesta ja on mieluummin uskomatta.
Tiedätkös, luulen miehesi päinvastoin rakastavan ja ihailevan sinua paljonkin. Ja taustalla on sitten pelko, että saatat alkaa kiinnostua muista miehistä.
Miehet ovat joskus hölmöjä. Luulenpa, että lähes kaikki me vaimot ilahtuisimme miestemme huomionosoituksista, näteistä ja kannustavista sanoista ja että miehemme näin toimiessa saisivat meidät kiintymään itseensä vielä tiiviimmin.
Vaan ei - nyt he suorastaan ajavat vaimojaan muiden miesten syliin, sillä kun tarpeeksi kauan olemme eläneet välinpitämättömässä avioliitossa tai muussa kumppanuudessa, alkaa olla sen tasoista nälkää kauniille sanoille, että ne ensimmäiset muualta tulevat saattavat saada naisen kuin naisen pään sekaisin.
Tämän kun mies ymmärtäisi, niin voisi olla panttaamatta ihailuaan vaimoaan kohtaan ja voisi lopettaa hyvällä syyllä pelkäämisen, että lähdemme vieraisiin...
ei tuollainen päänaukoja sua vakavissaan rakasta.