Askarreltiin tänään lapsen kanssa Ouija-lauta
Ajateltiin keksiä tytön 10-vuotissynttäreille jotain ekstraa ja vähän erilaista. Ollaan goottiperhe ja kutsuttiin lapsen kaikki luokkakaverit juhliin. Ajateltiin ilahduttaa tällaisella jännittävällä pelillä ja pitää muutaman spiritistisen istunnon. Lapset ilahtuvat varmasti. Jokainen lapsi voi vuorollaan ottaa yhteyttä johonkin kuolleeseen sukulaiseensa esim. mummoonsa. Ihanaa jos saadaan peli toimimaan:)
Kommentit (20)
kanssa spiritismiä ja koitettiin Quijaa. Mutta tiesimme kaikki, ettei se toimi :) Lapsuudesta on jänniä muistoja mökiltä, kun luulimme lasin liikkuneen.
älkää altistako lapsianne pimeyden voimille..olen kuullut monta tapausta siitä, että lasi oikeasti liikkuu. pimeyden voimat ovat todellisia ja jos otat niihin yhteyttä, avaat tietämättäsi portin pahuudelle. lapset saattavat sitä paitsi pelästyä.
mille pimeyden voimille? Ei ole olemassa kuin ihmisen pahuus ja hyvyys, sekä kaikkea siltä väliltä.
asutaan goottilinnassa muiden provoajien kanssa.
niin saatte tietää pahuuden todellisuudesta, lukekaa riku rinteen kirjoja tai esim doreen irvinen kirja: olin noita
psykologian keinoin selitettäviä mielen häiriintymisiä, massahypnoosia ym.
Rakensimme tänään tyttäreni kanssa saatanan.
ja luulette kaiken olevan psykologista hömppää, mutta säästäkää lapsenne turhilta peloilta. oikeasti suosittelen noita kirjoja, jos haluatte kuulla lisää. en tiedä, että mitä massahysteriaa on, jos huonekalut liikkuvat itsekseen tms..päivi niemen tarina on hyvä esimerkki
ollaan lapsen kanssa todistettu monta kertaa poltergeisteja. Ei paljoa enää sitäkään haittaa. Asumme kirotussa talossa.
onks tää jo yleistynyt? :) harkitaan lapsen synttäreille ouija-ohjelmaa
Toi on ihan last season jo Porvoossa. Me sovittiin että lahjaksi tuodaan vain uhrieläimiä kuten lemmikki marsun tai pupun. Ne sitten uhrataan Luciferille.
Terveisin
Saatananpaljoja perhe
Riku Rinne mainittu. Saataisiin vielä Päivi "olin saatananpalvoja ja punkkari" Niemi paikalle, niin meillä on koko 90-luvun huuhaasakki vain Juhan Af Grannia vajaa. 😂
taas pikku pelkuri ateisti raivoaa
Tuon täytyy olla vitsi että lapset laitetaan ouija-laudan kanssa touhuumaan :D
Ok, voitte olla gootti tai mitä-ikinä-perheitä ja tietenkin perheen kesken näitä touhuta, mutta ei todellakaan toisten lapsia näihin vedetä mukaan..
En muutenkaan suosittele jos toisten lasten vanhemmille ei ole kerrottu... Voi tulla todellakin helvetillinen yhteenotto ja siinä jää itse saatana kakkoseksi...
Tiedän että aloitus vuosien takaa, ihan noin yleisesti kerroin kantani... Ja onhan ne synttärit meillä kaikilla joka vuosi, ikävä kyllä...
Äidille tuli vieraaksi haamu kaksi kertaa nuoruudessa kotiinsa, ilma kylmeni. Aika outoa...
Lapselleni yritän selittää ettei haamuja ole :D
Demonit ovat todellisia, Raamattu kertoo niistä
t. Kristitty
Rukoilen jeesusta. Tästäkään perheestä ei enää kuultu. Saatana saattoi olla asialla. Jeesus jeesus jeesus pelasta meidän ouija laudalta.
tää peli on vaarallinen! ei kannatta pelata ainakaa lasten kanssa.